Egyebek között ez is kiderült a Magyar Turisztikai Ügynökség szerdai rendezvényén a nyolc hónapja nyitott budapesti Kosmo Hotelben, amelyben a társaság az adatokra alapuló turizmusmarketing és értékesítés vívmányait kívánta bemutatni a szakmának.
Linz város új szemléletű turizmusmarketingje vonzza a magyar utazókat is: 2021-ben minden idők legtöbb magyar vendégéjszaka számát regisztráltak a linzi szálláshelyek.
A legfrissebb online összeállítást szinte teljes egészében a neuromarketing és a turizmus kapcsolatának szentelték a műsor szerkesztői: Nagy-Szász István és Kovács Balázs.
A Dunakavicsok friss adásának első részében az elmúlt időszak turisztikai szempontból releváns eseményeinek vendégforgalomra gyakorolt hatását elemezték a szerkesztők.
Az osztrák nemzeti turisztikai marketingszervezet, az Österreich Werbung (ÖW) költségvetése az eddigi 32 millió euróról, jövőre 36, majd 2023-tól évi 38 millió euróra emelkedik.
Hogyan javíthatjuk termékeink, szolgáltatásaink minőségét? Hogyan szerezhetünk, tehetünk elégedetté és tarthatunk meg vendéget? Három nap és kiderül Erdei János könyvéből.
Szeretne a hazai turizmus soha korábban nem tapasztalt mélyrepülése idején valami derűset, szórakoztatót olvasni, ami a várva-várt újranyitáshoz is kedvet, ötletet, energiát adhat?
50 év pályafutása a turizmusban, avagy hogyan lett liftesfiúból szállodaszövetségi elnök dr. Erdei János. 60 többnyire derűs, de mindenképpen tanulságos történet az ismert turisztikai szakember tollából.