Átalakításra kerül az Österreich Werbung (ÖW) vezetési struktúrája a nemzetközi piacokon a cég 2026-os stratégiájával és egyes vezetők rotációjával összhangban. Ez utóbbi magyarországi képviseletüket is érinti.
Tovább erősödik a spanyol turizmus a koronavírus-járvány után. Májusban 7 millióan választották úti célul Spanyolországot, szemben a múlt évi 1,4 millió turistával.
Múlt pénteken két halálos cápatámadás is történt, majd az egyiptomi hatóságok lezárták a partvidék egy szakaszát. Az áldozatok is hibáztak, és a helyi mentőegységek sem álltak a helyzet magaslatán.
Indul az Accor “A vendéglátás szíve” kampányának második évada , amely a turisztikai ágazatot népszerűsítve osztja meg munkatársai történeteit Európa több pontjáról.
Bas Smets belga tájépítészt bízta meg a párizsi önkormányzat a Notre-Dame környékének átalakításával: a székesegyház előtti tér parkosításával és az építmény homlokzatának kihangsúlyozásával.