A lap szerint a Wizz Air 2011 óta 5,4 millió euróval lett gazdagabb a belgrádi Nikola Tesla repülőtér által adott jelentős kedvezményeknek köszönhetően. Az egyes terminál használatából 20, a kiszolgálásból és infrastruktúra használatából 45, a leszállási illetékből 30, az utashidak használatából 100, a parkolásból és vilgátításból 30, az éjszakai kiszolgálásból és infrastruktúra használatból 45-45 százalék kedvezményt kapott a fapados a Novosti értesülései szerint.
A repülőtér védekezése szerint a Wizz Air azért fizet kevesebbet, mert olcsóbb szolgáltatásokat vesz igénybe. Hozzátették: „Semmilyen légitársaság nem részesül külön elbánásban. Meghatározott áraink vannak és szabályaink arra vonatkozóan, hogy milyen esetben, mekkora kedvezményt kap egy légitársaság.”
Mindenestre a szerb közlekedési tárca vizsgálatot indít az eset tisztázására. De közölték: a repülőtérnek joga van új járat nyitása esetén legfeljebb két évig ösztönző kedvezményeket adni. Ezt követően az adott légitársaságnak a teljes mértékben meg kell fizetni a repülőtéri díjakat.
A Wizz Air a második legnagyobb forgalmat bonyolító légitársaság Szerbiában; tavaly 480 ezer utast szállítottak. Jelenlétükkel azonban az Air Serbia-előd JAT Airways nem volt maradéktalanul boldog. Szerintük a Wizz Air belgrádi bázisa megnyitásáért olyan kedvezményeket kapott, ami nekik egy budapesti bázisnyitásért aligha járt volna.