hirdetés
hirdetés

Csaknem 25 százalékkal nőtt a Wizz Air eredménye

Az árbevétel 921 millió euróról 24,8 százalékos emelkedéssel 1,1 milliárd euróra nőtt. Az eredmény mögött a kihasználtság és az ancillary értékesítés növekedése áll.

hirdetés

A társaság által szerdán, a honlapján közölt kimutatás szerint az árbevétel 921 millió euróról 24,8 százalékos emelkedéssel 1,1 milliárd euróra nőtt, az üzemi eredmény pedig 292 millió eurót tett ki, ami 27,5 százalékkal több az előző év azonos időszakához viszonyítva. Az egy utaskilométerre vetített költségszint 1,6 százalékkal 3,13 euróra növekedett.

A légitársaság adózott eredménye 288,6 millió eurót tett ki az áprilistól szeptember végéig tartó időszakban, ez 24,6 százalékos emelkedés az egy évvel korábbi szinthez viszonyítva.

A pozitív eredmények hátterében a Wizz Air elemzése szerint az áll, hogy a járatok kihasználtsága 1,7 százalékponttal 92,8 százalékra javult, a kiegészítő árbevétel pedig utasonként 1,5 euróval magasabb lett a tavalyihoz képest.

Az üzleti év első hat hónapjában a társaság 25 százalékkal 15,6 millióra növelte utasforgalmát, a járatok kihasználtsága 1,7 százalékponttal 92,8 százalékra javult, és a Wizz Airnek sikerült a gépek használatát is javítania.

forrás: 123rf.com
forrás: 123rf.com

(forrás: MTI)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Ön szerint a hazai nyilvános vécék állapota pozitívan hat a turizmusra?

Kiadónk társoldalai