hirdetés
hirdetés

Heti két járat szezonban Máltára

A tavalyihoz hasonlóan idén nyáron (május 12-étől szeptember végéig) ismét heti két járatot indít Valettára az idén 35 éves Air Malta (KM) – hangzott el a légitársaság keddi rendezvényén.
hirdetés

A T-Home és a T-Mobile január utolsó napjára közös családi napot szervezett a Városligeti Műjégpályán, amelynek fő attrakciójaként a Guinness hógolyócsata világrekord-döntési kísérletet harangozták be a szervezők. A szükséges 140 tonna havat az osztrák Alpokból 6 kamion hozta a helyszínre. A rendezvényt komoly kampány előzte meg, széles médiamix-szel, weboldallal és nyereményjátékkal, és nem volt hiány programokban magán az eseményen sem. Ingyenes korcsolyázás, fakutya, curling, arcfestés, Megasztár-koncert, Sztárok a jégen produkció, filmvetítés, hólabirintus, gyermekmegőrző, ingyen szendvics és ingyen tea a melegedőben – volt minden, ami a nép szórakoztatásához kell. A T-Home és a T-Mobile néhány nonprofit szervezeten keresztül vidéki hátrányos helyzetű gyermekeket is a helyszínre utaztatott.



Családbarátkozás
„A családi nap a T-Home és a T-Mobile téli időszakban zajló reklámkommunikációs kampányaihoz kapcsolódott, amelyek szintén a családra, az együttlétre és a havas elemekre épültek. A T-Mobile esetében ez a Családbarát kedvezmény kommunikációját jelentette, a T-Home-nál pedig – ami amúgy is a család és az otthon márkájaként indult tavaly – a Triple play (TV, Internet, Telefon) szolgáltatásét. A közös, téli, kültéri, családi rendezvény tervét a márka magyarországi jelenléte, tehát a kezdetek óta, a T-Mobile reklámügynökségeként dolgozó Saatchi & Saatchi vetette fel, hogy érthetőbbé tegyük a külvilág számára is a két márka viszonyát. Ehhez dobta be valaki a rekordkísérlet ötletét, hogy sokak számára vonzóvá tegyük a rendezvényt, és a média figyelmét is felkeltsük” – mondta el a Kreatív Online-nak Liptay Gabriella, a Magyar Telekom lakossági üzletágának kommunikációs ágazati igazgatója.



A Saatchin kívül a Kirowski és a HPS dolgozott az eseményen, előbbi annak online kommunikációját végezte, utóbbi pedig a rendezvényszervezést. „A Kirowski régóta dolgozik a T-csoport különböző márkáin, a HPS-t pedig a T-Home átalakításra kiírt tendert tavaly megnyerő McCann Erickson segítségével ismertük meg és kértük fel egy-egy eseményhez” – magyarázta az ügynökségválasztást Liptay.
 

 



Túl sokan voltak és túl kevesen is
A „gyere és hozd el családodat és barátaidat is, hogy minél többen legyünk” üzenet célba is talált, talán túlságosan is. A délután fél 4-re meghirdetett hógolyó csatára 3 órakor már hiába állt kígyózó tömött sorokban a becslések szerint 4-5 ezer ember, a Műjégpálya megtelt, a biztonsági őrök nem engedtek be senkit. Sokan a kerítésen másztak be, volt, akit a hídról eresztettek le a jégre, de a legtöbben kénytelenek voltak csalódottan visszafordulni. A rendezvényre bejutó több mint hatezer látogató mégsem tudta megdönteni a 2006-ban 3745 fővel, Michiganben született hógolyózási világrekordot, a csatában ugyanis közülük csak 3485-en vettek részt. (A 6 évnél fiatalabbakat ebbe nem számolták bele.) A Guinness rekordhoz tehát 261 ember hiányzott, de hiába próbáltak volna még ennyit átcsábítani a szervezők a maradék 3000 korcsolyázó, melegedő közül, a 3 órától a „csatamezőre” beterelt ezrek közül a türelmetlenebbek már elkezdték a hógolyózást, és a tömegben a hó is hamarabb olvadni kezdett.

A kommunikációs vezető beismeri, hogy ebben ugyan van némi ellentmondás, a családi nap szempontjából mégis sikeresnek tartja az eseményt. „Nem akartuk erővel »bebiztosítani«, hogy meglegyen a rekordhoz szükséges résztvevőszám, inkább az emberek vállalkozó kedvére akartuk bízni, és kitapasztalni, mennyire lehet és kell egy ilyen akcióba beleavatkozni. Egyfajta kísérlet volt mindez részünkről, lényegében arra nézve, hogy ha például egy cég modellezi a döntően civil kezdeményezésű flashmob műfaját, milyen spontán kommunikációra számíthat. Ezért akartunk egy olyan eseményt szervezni, ami passzol a két márka, Life is for sharing, illetve Együtt. Veled szlogenjéhez, tehát valamit, ami a valós életben, az offline világban történik, de az online világban is önálló útra kel. Ez pedig működött is, az esemény számos videómegosztóra felkerült, a Youtube-on hét videó is látható róla” – fogalmazott Liptay.  Az első T-Mobile flashmob hasonló céllal az év elején zajlott Londonban, és szintén a Saatchi nevéhez köthető.

 

hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Ön szerint az éttermesek/szállodások felkészültek a GDPR-ra?

Kiadónk társoldalai