hirdetés
hirdetés

Kibővíti globális partnerségét a Travelport és az Emirates

A fejlesztés részeként a Travelport értékesítési technológiáját az Emirates az ügyfélélmény folyamatos növelésére használja azzal, hogy az utazók részére a választások széles tárházát teszi elérhetővé.

hirdetés

A Travelport (NYSE:TVPT), mely egy vezető utazásértékesítési platform, valamint az Emirates légitársaság új funkció bevezetését jelentették be. Ennek révén lehetőség nyílik az ülőhelyek előzetes kiválasztására és kifizetésére a kiválasztott Emirates Fare Brand (terméknévvel ellátott viteldíj) alapján, amely lehetőség most először nyílik meg a Travelport utazásértékesítési platformján.

Az előzetes ülőhelykiválasztási lehetőség bevezetése bizonyos turista osztályú viteldíjak esetén a Travelport rendszerében azt az Emirates ügyfélélmény-növelésbe való folyamatos befektetéseinek sorát folytatja, melyek között számos új és innovatív termék megtalálható. A korábban csak az Emirates honlapján elérhető fejlesztés révén a világ 180 országának több mint 68 ezer, a Travelporthoz kapcsolódott online és hagyományos utazási irodája és üzleti utazásszervezője számára válnak elérhetővé az utazóknak kínált, még személyre szabottabb és magasabb szintű szolgáltatások.

(forrás: Turizmus Online)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Ön szerint szükséges az érdekképviseleteknek a mozgáskorlátozott turisták érdekeiért lobbizni?

Kiadónk társoldalai