hirdetés
hirdetés

Magyar menedzser a Qatar Airways-nél

Reisz Anna a Air France KLM-től érkezett a közel-keleti székhelyű légitársasághoz, a katari piac marketingjéért felel októbertől, a kreativ.hu információja alapján.

hirdetés

Reisz Anna korábban 8 évet dolgozott az Air France KLM-nél régiós marketing- és e-commerce menedzserként, ezt megelőzően a Studio Moderna direktmarketing-cégnél (a cég olyan termékcsaládokat árul, mint a Dormeo vagy a Kosmodisk), valamint a Malévnél, a Pepsinél és a Phillip Morris dohányipari cégnél is megfordult.

Reisz Anna
Reisz Anna

A Qatar Airwaysnél feladata kiterjed a régiós kommunikáció konceptuális tervezésére és végrehajtására, felelős a digitális marketingért, és biztosítania kell a célkitűzések teljesítését minden médiacsatornán.

Reisz Anna kinevezése kapcsán elmondta: „Szinte teljes pályafutásom alatt nemzetközi környezetben dolgoztam, külföldi multinacionális vállalatoknál, mondhatom azt, hogy eddig is az életem közel felét üzleti vagy felfedezési céllal külföldön/utazással töltöttem. A nemzetközi karrier nem egy keresett vagy vágyott cél volt, szerencsére engem találtak meg, most már harmadszor. Mindig is szerettem a kihívásokat, valami ismeretlent, kemény diót megoldani, átalakítani, előrevinni – a langyos vízben topogás nem az én műfajom. És hát a világ első számú légitársaságának a hazai piacáért felelni, ahol a minőség, az igényesség, az utasok legmagasabb szintű kiszolgálása a cél, lehetőséget kapni arra, hogy itt kamatoztassam az eddigi tapasztalataimat, újításokat eszközöljek, ez talán a legnagyobb elismerés, ami érhetett."

(forrás: Kreativ.hu)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Kiadónk társoldalai