hirdetés
hirdetés

Megszámlálva az Air France A380-asainak napjai

Nem igazán illeszkedik már a flottába a 550 személyes légi bálna. Az Air France nem újítaná meg akár 50 százalékuknak a lízingszerződését - írta az Aero Times.

hirdetés

Az egyik fő ok a portál szerint, hogy a légitársaság csupán 5 útvonalán találkozik a kereslet a mintegy félezer fős kapacitással. A francia szakik úgy látják, hogy míg korábban jó ötletnek tűnt napi két járatnyi embert egy ekkora gépen összevonna, addig ma okosabb azonos útvonalon a frekvenciát növelni kisebb gépekkel. 

És akkor még ott van a technika ördöge: csak tavaly 20, A380-assal repült járatot töröltek műszaki hiba miatt. Komoly eset volt, amikor a hajtómű meghibásodása és leállása miatt a Párizs-Los Angeles járat Grönlandon szakította meg útját. 

Másokban is kétséget ébreszt a típus jövőbeni felhasználásának lehetőségei: a 380-ast elsőként forgalomba állító Singapore Airlines már júniusban visszaadott egyet a lízingcégnek. Az azonban nem talált rá vevőt, ezért alkatrészenként értékesíti. A Malaysia Airlines az összestől szabadulna. 

A 380-as program reménye a következő 10 évre az Emirates, amely berendelt még tizet belőle, némi munkát adva az Airbus-nak.

hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Ön szerint az éttermesek/szállodások felkészültek a GDPR-ra?

Kiadónk társoldalai