hirdetés
hirdetés

Nem csak a technológiáról szól

A Finnair az Amadeus Network Revenue Management nevű megoldását. Ez lehetővé teszi, hogy az évente több mint 12 millió utast szállító légitársaság pontosabban fel tudja mérni a fogyasztói igényeket, és sikeresen optimalizálja desztinációs hálózatát - közölte szerdán az Amadeus.

hirdetés

Az elmúlt években a légi közlekedési ágazatban tapasztalható változások arra kényszerítették a szállító cégeket, hogy átgondolják álláspontjukat a revenue managementtel kapcsolatban. Nemcsak a minden korábbinál nagyobb „hatalommal” rendelkező fogyasztókkal szembesülnek, hanem az árak folyamatos csökkenésével is. Emiatt nehéz meghatározni, mely útvonalakra van igény, és melyek azok a tényezők, amelyek segítenek a légitársaságoknak abban, hogy maximalizálják a bevételüket egy versengő piacon. Ezért választotta a Finnair az Amadeus* Network Revenue Management nevű megoldását. Mindez nem csak a technológiáról szól. Az Amadeus tanácsadóinak csapata a Finnairrel szorosan együttműködve dolgozott azon, hogy átalakítsák az érintett üzleti területeket a légitársaságnál. Így a Finnair teljesen ki tudja használni a versenyelőnyét és ennek köszönhetően nagyobb hasznot ér el. 

hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Ön szerint az éttermesek/szállodások felkészültek a GDPR-ra?

Kiadónk társoldalai