hirdetés
hirdetés

Új ügynökséggel dolgozik a British Airways

A brit légitársaság az Ogilvy menesztése után jelentette be, hogy az egyéb kreatívfeladataikat is végző Bartle Bogle Hegarty készítheti a jövőben a vállalat kiemelt ügyfeleinek szóló lojalitásmarketing-aktivitásait is.

hirdetés

A veterán direktmarketinges Simon Hall-lal és Warren Moore-ral hozott létre ügynökséget a Bartle Bogle Hegarty (BBH), amely a British Airways (BA) direkt- és lojalitásmarketingjét fogja menedzselni - írja a Brand Republic.

A légitársaság megbizatása egy hat hónapos kiválasztási és tenderprocedúra eredménye, miután korábban szakítottak az ügyfélkommunikációjukat 8 évig ellátó Ogilvy One-nal. Az eredeti indulók közt a Mother, az Anomaly, a Grey illetve a végén alulmaradó SapientNitro is szerepelt. Abigail Comber, a BA marketingvezére elmondta, a kreativitás és a radikalizmus voltak a legfontosabb kritériumok, melyet ügyfélként elvártak.

Forrás: British Airways Facebook oldala
Forrás: British Airways Facebook oldala

A társaság kommunikációját a 80-as években még a Saatchi & Saatchi, a 90-es években pedig már az M&C Saatchi szervezte. A BBH 2005 óta dolgozik a BA-nek.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Mit gondol az idei Utazás kiállításról?

Kiadónk társoldalai