Új Business Class titkok a Lufthansától

A Lufthansa bemutatta a vadonatúj üzleti osztály koncepcióját. Az új kialakítás a Boeing 777-9 bevezetésével, 2020-tól lesz elérhető a menetrend szerinti útvonalakon. 

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az utastérre jellemző szolgáltatás és kényelem színvonalát jól érzékeltetik a továbbfejlesztett ülések. Megtervezésükkor az volt a fő szempont, hogy a lehető legpihentetőbb és legegészségesebb alvást biztosítsák a felhők felett. A Lufthansa utasai ennek jegyében 220 cm hosszú ágyakon pihenhetnek. 

Az üzleti osztály vadonatúj ülését kifejezetten a német prémium légitársaság számára, a Lufthansa utasainak közreműködésével fejlesztették ki. Több mint 500 utas vett részt a fejlesztés különböző szakaszaiban. A nemzetközi útvonalakon a privát tér és az optimális alvás kényelme az utasok számára a két legfontosabb szempont. Az üzleti osztály új koncepciója mindkettőnek kiemelt figyelmet szentel.

A Boeing 777-9 jóval szélesebb utastérrel rendelkezik elődeinél. Az új üzleti osztályon az utasok kényelmének fokozására használják fel a nagyobb teret. Például arra, hogy az utasok minden sort közvetlenül meg tudjanak közelíteni. Ezt az 1-2-1 és 1-1-1 üléskonfiguráció teszi lehetővé. Az új ülések jóval több személyes teret, nagyobb tárolóhelyet és több egyenes felületet nyújtanak az utasoknak, akik személyes igényeiktől függően többféle térbeli elrendezés közül választhatnak. 



Az új üzleti osztály technológiai szempontból is új mércét állít. Digitális megoldásainknak köszönhetően az utasok az ülés minden funkcióját és a fedélzeti szórakoztató rendszert is személyi eszközükről vezérelhetik. 

Az innovációk egy része a jelenlegi üzleti osztályon is megjelenik majd a jövő évben, számottevően javítva az utazás kényelmét. 2018 elejétől a hosszú, interkontinentális járatokon használatba kerülnek a kifejezetten a Lufthansa részére tervezett matracok, amelyek pihentető alvást garantálnak a fedélzeten.


Új és újrainduló járatok a bécsi reptérről

Új és újrainduló járatok a bécsi reptérről 

Bővül az osztrák légiátrsaság kínálata.
Közel félmillió e-töltőpont elérhető hamarosan a franciáknál

Közel félmillió e-töltőpont elérhető hamarosan a franciáknál 

A nagyszabású fejlesztés megvalósítása érdekében 64 francia autópálya-pihenőben most 320 Siemens gyorstöltőt telepítettek.
A WIZZ első isztambuli járata elindult Debrecenből

A WIZZ első isztambuli járata elindult Debrecenből 

Isztambul a második törökországi város, amely már Debrecenből is közvetlenül elérhető Antalya után.
Nyitva az izraeli légtér a súlyos iráni légitámadást követően

Nyitva az izraeli légtér a súlyos iráni légitámadást követően 

Izrael vasárnap reggel megnyitotta légterét a szombat éjszakai, sikeresen kivédett légitámadás után, jelentették be hivatalosan Izraelben.
Melyik lesz az év ötödik kerékpárútja?

Melyik lesz az év ötödik kerékpárútja? 

A pályázat célja, hogy minél több vonzó bringás helyszínt tegyen ismertté.
Újabb fenntarthatósági lépés ennél a légitársaságnál

Újabb fenntarthatósági lépés ennél a légitársaságnál 

Hamarosan a Wizz Air járatainak tíz százaléka repülhet zöld üzemanyaggal.
Közvetlen járat indítása Budapest és Kanton között

Közvetlen járat indítása Budapest és Kanton között  

Elsősorban üzleti utasokra számítanak.
Figyelem! Útfelújítás a reptér felé vezető úton

Figyelem! Útfelújítás a reptér felé vezető úton 

A 3. ütem várhatóan április 15-én kezdődik és április 20-ig tart.
Egyre többen repülnek Svájcba

Egyre többen repülnek Svájcba 

Élen a Budapest-Bázel útvonal a Kiwi.com svájci foglalási listáján.
A világ legnépszerűbb repülős útvonalai

A világ legnépszerűbb repülős útvonalai 

2024-ben az előrejelzések szerint rekordszámú, 4,7 milliárd ember utazik légi úton.

Interjú

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?
Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.