hirdetés
hirdetés

Az MI és a turizmus találkozása a DZT jóvoltából

A jelenleg érvényben lévő kapcsolati korlátozások miatt az idei Knowledge Day virtuális rendezvény formájában zajlott, amelyhez több mint 100 résztvevő kapcsolódott online.

hirdetés

Petra Hedorfer, a DZT igazgatótanácsi elnöke így nyilatkozott: „A digitalizáció a joker a kezünkben a koronavírus-válság elleni küzdelemben. A Knowledge Day rendezvényünk erős platformként került be a köztudatba, amelyen megoszthatjuk a DZT-tagokkal tudásunkat és hálózatunkat a digitális transzformáció minden dimenziójában. A mesterséges intelligencia vagy a nyílt adat (open data) tematikája például olyan területek, amelyeken már ma is értékes praktikus tudással rendelkezünk. Így a németországi turisztikai partnereinket hatásosan tudjuk támogatni a felépülési időszakban és a nemzetközi verseny jövőbeli kihívásainál.

”Megnyitó előadóként a DZT Fabian Westerheide személyével a mesterséges intelligencia (MI) Németországban egyik legismertebb személyiségét prezentálta. A szakember, befektető és a ‚Rise of AI‘ szakmai konferencia szervezője analizálta a koronavírus-krízisben szerzett tapasztalatokat. A Knowledge Day rendezvényen Westerheide nyolc tézist mutatott be, amelyek a mesterséges intelligenciát kapcsolatba hozzák a turizmus aktuális alakulásával. „A világ azon B-to-C-platformoké, amelyek a mesterséges intelligencia segítségével részletesen képesek analizálni az ügyfelek kívánságait és szükségleteit” - magyarázza a szakember. Az MI-alkalmazások például segíthetik az ügyfeleket, hogy utazásuk során megtarthassák a privátszférájukat, illetve a szolgáltatókat, hogy személyre szabott termékeket alakíthassanak ki.

Ezen felül a DZT a Knowledge Day rendezvényen különböző praktikus felhasználási módokat mutatott be a jövőorientált technológiákkal kapcsolatban. Ide tartoznak a perspektívák, egy köztes mérleg, illetve az Open Data-/Knowledge Graph projekt megvalósításának tervezett következő lépései a német turisztikai szakmában, amelyet a DZT koordinál. Az MI használatát jól mutatja a DZT chatbot robotja, amely a koronavírus-válság alatt került kifejlesztésre és a Facebook-csatornába, illetve a Corona-microsite-ba lett beépítve, hogy automatikusan és személyesen válaszolja meg a fogyasztók kérdéseit a nap minden szakában. A Knowledge Day további témái voltak a járvány idején használt kiterjesztett valóság (Augmented Reality -AR), illetve a Facebook Németország travel insight utazási adatai.

A Knowledge Day témáit és tartalmait ezen a linken érheti el:

https://www.germany.travel/de/trade/knowledge-days/knowledge-days.html

hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Kiadónk társoldalai