hirdetés

Butikhotelláncot indít a National Geographic

Huszonnégy különleges, természetközeli szállodával butikhotelláncot indít az amerikai Nemzeti Földrajzi Társaság, vagyis a National Geographic Society.

hirdetés

A népszerű természetbúvár és utazási magazinok kiadása és tévécsatornák működtetése mellett már 1991 óta expedíciókat és kalandtúrákat is szervez a társaság, amely most portfolióját saját márkás szállodalánccal bővíti. A National Geographic Unique Lodges of the World hat kontinens 24 szállodáját fogja össze közös márkanév alatt.

Európából csupán egyetlen egység, a Santorini szigetén található Kapari Natural Resort került be a butikhotelek közé, Afrikából ugyanakkor hat, Ázsiából három, Dél-Amerikából pedig négy egységet tartalmaz a lista. A szálláshelyek mindegyike valamilyen csodálatos természeti képződmény közvetlen közelében található, például a Tűzföldön, a Macchu Picchu lábánál, az Atacama sivatagban, Új-Fundlandon vagy az ausztrál Nagy korallzátonyon.

Lizard Island, Nagy korallzátony (fotó: National Geographic Lodges)
Lizard Island, Nagy korallzátony (fotó: National Geographic Lodges)

A közeljövőben a szálláshelyeket és az expedíciós utazásokat is kombinálják, erre külön termékcsoportot hoztak létre Private Expeditions név alatt. „Eredeti, tartalmas és magával ragadó utazási élményt kívánunk adni az utazóknak” – nyilatkozta Lynn Cutter, a National Geographic egyik elnök-helyettese.

A portfolióba a társaság meghívására lehet bekerülni, az egységeknek számos kritériumnak kell megfelelniük a fenntarthatóság, a vendégélmény és a szálláshely minősége szempontjából.

Minden egyes hotelt előzőleg végigjártak a National Geographic szakértői, köztük a márka fenntartható turizmusért felelős szakértője, Costas Christ. A márka hirdetésekkel, digitális marketinggel, közösségimédia-akciókkal és a jó gyakorlatok megosztásával segíti a lánc indulását.

Three Camel Lodge, Góbi-sivatag, Mongólia  (fotó: National Geographic Lodges)
Three Camel Lodge, Góbi-sivatag, Mongólia (fotó: National Geographic Lodges)

A National Geographic célja, hogy 2015-ben 50 egységre bővítse szállodai portfolióját, hosszú távon azonban azt szeretnék, ha minden, a kritériumoknak megfelelő szálláshely bekerülne a márkanév oltalma alá. „Tudomásunk szerint mi vagyunk az első olyan szállodai csoport, amelyet egy globálisan elismert és független oktatási szervezet vezet, és amely mögött kiterjedt minősítési rendszer és globális médiaháttér áll" - hangsúlyozta Cutter.

Kasbah Du Toubkal (fotó: National Geographic Lodges)
Kasbah Du Toubkal (fotó: National Geographic Lodges)

(forrás: Skift)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Ön szerint az éttermesek/szállodások felkészültek a GDPR-ra?

Kiadónk társoldalai