hirdetés
hirdetés

Fülbemászó popdallal csábítja a turistákat Izland

Ráadásul egy akció keretében az Izlandra látogatók designer túrabakancsot is nyerhetnek.

hirdetés

Ideje lecserélned a melegítődet egy túrabakancsra - ezt üzeni a fogságból szabaduló embereknek világszerte Izland, mindezt egy popszámba csomagolva. Az izlandi turisztikai hivatal ugyanis ezt a módját választotta a turizmus beindításának. A reklámhoz egy helyi előadó, Cell 7 és producertársa, Ásgeir Ásgeirsson írt zenét, a klip pedig hozza a feelgood klipek összes kliséjét hozza, rengeteg túlzással.



A reklám az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban, Kanadában, Németországban és több skandináv országban is fut majd. A kampányhoz pedig - ahogy az 2021-ben már kötelező - TikTok-kampány is társul, amelynek részeként a reklámban szereplő, egyedi tervezésű túrabakancsokat lehet nyerni. Mindehhez elég gyorsan fel kell bukkanni a kampány reykjavíki popup boltjában, és bizonyítani kell egy repjeggyel, hogy június 24. után érkezett az ember Izlandra. Ha az első száz látogató között van, akkor a melegítőalsóját tényleg becserélik egy túrabakancsra.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Kiadónk társoldalai