hirdetés
hirdetés

Új imázsfilmmel rukkolt elő a DZT

A közel ötperces film hét hónapnyi produkciós időt vett igénybe, és lenyűgöző éjszakai képeket dolgoz fel Németország több mint 70 forgatási helyszínén.

hirdetés

A GTM Germany Travel MartTM vásár keretében megtartott hivatalos premierjén a film óriási elismerést aratott a nemzetközi utazási szakma több mint 800 key account menedzserénél, illetve Németország turisztikai partnereinél.

Petra Hedorfer, a DZT igazgatótanácsi elnöke így nyilatkozott a témához: „A Németországba irányuló utazások több mint 80 százalékát az utazók manapság online tervezik és foglalják le. Ezen a területen egyre nagyobb szerepet játszanak a mozgókép-formátumok. Ezzel egyidőben a digitális média fejlődése megváltoztatja a nézési szokásokat és a felhasználók igényét az online kínálat különlegesen autentikus és minőségi kialakítására. Csak a legmodernebb médiával kápráztathatjuk el mind a potenciális Németország-utazókat, mind pedig a nemzetközi utazási szakma és média képviselőit.”

A filmet a jövőben a DZT a weboldalain, illetve a saját rendezvényein, mint sajtókonferenciákon, prezentációkon, workshopokon, vásárokon és fogadásokon is felhasználja majd. Ezen felül a film természetesen harmadik fél általi felhasználásra – mint újságíróknak, utazásszervezőknek, követségeknek, vásároknak, kiállításoknak vagy főiskoláknak – is a rendelkezésére áll.

hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Kiadónk társoldalai