hirdetés
hirdetés

Új ötletek a német városok felfedezésére

A German Summer Cities 2021 az érintetlen természetet és a felhőtlen élvezeteket, a fenntartható ajánlatokat és a jó szórakozást állítja városi régiókat bemutató jövő nyári kampányának középpontba.

hirdetés

A Német Turisztikai Hivatal (DZT) a #GreenSummerStories hastaggel célzottan irányítja a potenciális vendégek érdeklődését az alternatív kínálatokra a közismert turisztikai hotspotokon kívül, mint például a városi úti célok közelében található zöldfelületek, parkok, üdülőterületek és szabadidős kínálatok.

 

Erfurt

„A koronavírus-járvány a városi utazásokat – a német beutazás különösen sikeres szegmensét – átlagon felül érintette. A külföldi vendégek megnövekedett biztonsági és elővigyázatossági igényének megfelelően jövőre az új, fenntartható városi élményekre építünk – ezt jelenti a German Summer Cities reloaded a COVID19 miatt – magyarázza Petra Hedorfer, a DZT igazgatótanácsi elnöke. – Vonzó ajánlatokkal a városok környékén új lehetőségeket kínálunk a nemzetközi utazók számára. A marketingakcióink központjában Németország márkatudatosságának növelése áll 2021-ben, emellett szeretnénk ötleteket adni az utazási tervekhez.”

 

Klasszikusoktól felfedezésig

A „German Summer Cities 2021” öt kiemelt tematikus pillérre épül: a „Természet és város” bemutatja a nagyvárosok és a közelükben található természeti és aktív ajánlatok széles spektrumát. A „Látványosságok” megvilágítják a kevésbé ismert látnivalókat és a híres helyszíneket is a metropoliszokban és a kisebb városokban. A „Romantika” ötleteket ad meseszép útvonalakhoz, a „Művészet és kultúra” átöleli a klasszikus kultúra, a hagyományok és a kortárs művészeti élmények spektrumát, míg a „Szórakozás” ötleteket ad a németországi utazáshoz a kisebb és nagyobb rendezvények mentén, amelyek 2021-ben kerülnek megrendezésre.

Petra Hedorfer szerint „a németországi turizmus számos partnere nagy elkötelezettséggel szeretne megfelelni a vendégek elvárásainak a koronavírus-járvány idején. Kampányunkkal ezeket a termékeket célzottan mutatjuk be a releváns piacok és célcsoportok számára.”

A kampány fontos része a microsite, jelentős ötlet- és információs központként, célcsoportspecifikus kép- és videotartalommal, a digitális kommunikáció minden nemzetközi piacon, illetve a globális OTC-platformokkal – például a Tripadvisorral - való együttműködés. A németországi turizmus partnerei mint pl. a Magic Cities, a Historic Highlights of Germany, illetve az UNESCO-világörökségi helyszínek a koronavírushoz igazodó elvárásoknak megfelelő konkrét ajánlatokat állítanak össze a tematikus pillérekhez kapcsolódva. Ezek bemutatják a külföldi vendégeknek, hogy a városokat másképpen is – természetközeli módon, a turisták megszokott útvonalaitól távol és fenntarthatóan – fel lehet fedezni, például kerékpárral.

hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Kiadónk társoldalai