Indul az Accor “A vendéglátás szíve” kampányának második évada , amely a turisztikai ágazatot népszerűsítve osztja meg munkatársai történeteit Európa több pontjáról.
Budapest egyik ikonikus helyszíne a 2021-ben történt újranyitása óta a pesti Belváros társasági életének új központja, miközben számos hazai és nemzetközi díjat is nyert.
2022-ben már ismét jobban meg kell küzdeniük a vidéki magyar hoteleknek a hazai vendégekért, a budapesti szállodák ugyanakkor jelentősen profitálhatnak a visszatérő külföldi vendégekből.
A montreali Fairmont Queen Elizabeth szálloda olyan, mint a legtöbb amerikai vagy kanadai hasonló intézmény, de a 17. emeleten található lakosztálya igazi szenzáció.
Tízmillió dollárt oszt szét száz ember között az Airbnb, hogy segítsen megvalósítani „legőrültebb ötleteiket”, és soha nem látott, mesebeli helyekkel bővítse szálláshely-kínálatát.
A belföldi nyaralók a rugalmas foglalási feltételeket nyújtó szálláshelyeket kedvelik, jobban figyelnek a higiéniára és még több élményt szeretnének átélni a nyaralás során.
Nettó 3 milliárd 264 millió forintból épít sporthotelt az egykori Napfény kemping helyén a Szeged–Csanádi Egyházmegye. A napokban megjelentek a látványtervek a 4 csillagos szállodáról.
A nagyerdei Aquaticum élményfürdő és strand területén - a meglévő mellett - újabb hotelt építhet Debrecen, 4,4 milliárd forint állami támogatással és 4,2 milliárdos hitellel.
Nincs többé külön KSH- és külön NTAK-adatszolgáltatás: a turisztikai ágazat egységes adatforrása a Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ (NTAK) lesz.
Panziókat, több csillagos wellness házakat, többféle vendéglátására és szállásra alkalmas ingatlant hirdetnek most, szezonindulásra a Zala megyei ingatlanpiacon.
Szakmai partnerünk, a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége (MSZÉSZ) a következő közlemény megjelentetését kérte. Tartalma több, mint elgondolkodtató.
Az Accor és a magyar Dreamland Holding partnerségi megállapodást írt alá két ötcsillagos szálloda üzemeltetésére az idei év utolsó negyedévében történő megnyitással.
A magyarok egyik kedvenc utazási célpontja Thaiföld, amely igyekszik új és még újabb attrakciókat kitalálni a világ minden részéről évek óta özönlő turistáknak.
Az energiaárak és az alapanyagok beszerzési költségei ugrásszerűen megnőttek, és még nem tudni, hol a vége. Ön tett-e valamit annak érdekében, hogy ellensúlyozza valahogy a brutál módon megnövekedett kiadásait?