Nemzetközi terjeszkedés várható

Tizenkét éve működik Magyarországon az Anubis Travel, amely az üdülőprogramok mellé az év második felétől már körutazásokat is kínál a világ minden részén. A társaság globális terjeszkedésbe is fog: hamarosan irodákat nyit Ausztriában, Csehországban és Jordániában.

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Hogyan értékeli a tavalyi évet?

Az Anubis Travel árbevétele tavaly körülbelül húsz százalékkal nőtt a 2012. évihez képest. A legsikeresebb desztináció Egyiptom és Jordánia volt, mindkét úti célba heti két charterjáratot üzemeltettünk. Jól teljesített Mallorca, Rodosz és Kréta is, ezekre heti 80–130 főt utaztattunk. Burgaszba, Antalyára és Izraelbe hetente 30–50 utasunk volt. 2013-ban megkezdtük a beutazta- tást is Egyiptomból és Izraelből. Az idén célunk, hogy növeljük a forgalmunkat e két országból, és Jordániából is fogadunk vendégeket. A tavalyi év fontos eseménye volt még, hogy a Royal Jordanian légitársaság az Anubis Travelt bízta meg magyarországi képviseletével. Az együttműködés idén magasabb szintre lép, mivel 2014 júniusától elindul a közvetlen légi járat Budapest és Amman, illetve Aqaba között.

Milyen újdonságokat kínálnak 2014-ben?

A legtöbb úti célunk változatlan tavalyhoz képest, de erősítjük jelenlétünket Egyiptomban, Jordániában, Törökországban, Rodoszon, Krétán és Mal- lorcán. Új úti cél lesz az Anubis Travel kínálatában az üdülés az izraeli Eilatban, amelyet az aqabai charterünkre alapozva kínálunk az utasoknak, 8–11 és 12 napos változatokban. Szervezünk üdüléseket az Izrael földközi-tengeri partvidékén fekvő Netanyába és környékére is, és lesznek izraeli körutazásaink és hosszú hétvégéink is. Újdonság az idén a nagy izraeli körút és az izraeli hétvége jordániai/izraeli körutazással kombinálva. A legnagyobb „dobás” kínálatunkban 2014 második felében várható, amikor kijövünk a piacra a távoli földrészekre tervezett körutazásokkal (Észak- és Dél-Amerika, Távol- Kelet, Afrika). A Royal Jordanian új járatával számos más desztináció is elérhetővé válik a Távol- és a Közel-Keleten. Az Anubis Travel Hungary hozzákezdett a márka kibővítéséhez, száz százalékban helyi leányvállalatokat hozott létre a főbb célpiacokon, helyi irodával, biztosítással és alkalmazottakkal. Ezek az irodák teljesen önállóan működnek, de egységet alkotnak, jó árat biztosítanak a többi leányvállalatnak.

A nemzetközi hálózat milyen név alatt működik majd?

Az első külföldi leányvállalat Egyiptomban jött létre 2011-ben Anubis World Travel (AWT) néven, fő proflja amerikai, kanadai és magyar ügyfelek beutaztatása. A szigorú egyiptomi szabályok értelmében az AWT-nek 400 000 eurós utazási irodai biztosítékot kellett letétbe tennie. Tavaly jött létre az AWT Austria, amely idén június közepén kezdi meg működését. Az AWT jordán és cseh leányvállalata a tervek szerint idén év végén kezdi meg a működését. A cégcsoport további terjeszkedése elsősorban Nyugat-Európában és a legfőbb kiutazási célpontokban képzelhető el.Az AWT összes irodája beutaztatóként is működni fog, hiszen a globális hálózat révén az AWT kiváló árakat tud kiharcolni a helyi szállodákban és buszos vállalkozásoknál, így a lehető legjobb beutascsomagokat lesz képes összeállítani.

Milyen marketingeszközökkel támogatják a globális terjeszkedést?

Szeretnénk világszerte ismertté tenni az AWT márkát, ennek érdekében kihasználjuk az Anubis Travel Hungary meglévő médiapartneri szerződéseit például az RTL Klubbal, a Viasat 3-mal és 6-tal, a Juventus rádióval és másokkal. Az AWT vélhetően az egyetlen magyarországi gyökerekkel rendelkező tour-operátor, amely célba veszi Nyugat-Európát és a globális piacokat!

Az egyiptomi születésű szakember turizmust és egyiptológiát tanult Kairóban,
majd idegenvezetőként dolgozott. Utána Spanyolországban, Kanadában és az
Egyesült Királyságban volt referens és beutaztató, de az Egyptair londoni képvi-
seletén jegykiállítóként is dolgozott. Végül úgy döntött, saját vállalkozást alakít.
Választása Magyarországra esett. Úgy véli, nálunk könnyebb volt betörni a piacra,
mint Nyugat-Európában, és voltak magyar barátai. „2002-ben Egyiptommal kezd-
tünk” – emlékszik vissza Ahmed Bahgat. „Csak olyan dologba vágok bele, amit
meg tudok csinálni” – foglalja össze ars poeticáját. „Inkább lassan, de biztosan
haladok” – vallja, és az Anubis Travel eddig története igazolja hozzáállását.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?
Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.