Novo2

A változó trendek megfigyelése alapján a Novotel márka bemutatta a gasztronómiai élvezeteknek dedikált bár és étterem egyesítésének innovatív koncepcióját. Az új koncepció július 1-je óta Magyarországon is elérhető.

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az új koncepció 3 értéken alapszik:

Vitalitás

A vitalitás a Novotel szállodákban alkalmazott folyamatos egészségorientált és környezettudatos megoldásokon alapszik, mint például a Planet 21, az ISO 14001 sztenderdek, illetve az „egyensúlyban a Novotellel” ajánlat. A vitalitás a koncepció környezeti hatásaiban is megjelenik, ami elősegíti a relaxációt, az egészséges öntudatot. Az egészségtudatos mentalitást a menü is képviseli, mely számos vegetáriánus és gluténmentes ételt tartalmaz, bio- és organikus összetevőkkel.

Kapcsolat

A kapcsolatok fő megjelenése a koncepcióban a nemzetköziség és a multikulturalizmus hangsúlyozásában nyilvánul meg. A nemzetközi multikulturális koncepció megvalósul mind a Novotel személyzetében, a kialakított barátságos környezetben, de a menüben is, mely a világ minden tájáról tartalmaz ízletes fogásokat.

Képzelet

A képzelet a modern belső dizájn karakterisztikájára utal. A kialakított belső tér a modernitást és a kreativitást képviseli, különleges és feltűnő jegyekkel ellátott dekorációs elemek teszik a koncepciót inspirálóvá. A menün található ételek emellett nem csupán ízletesek, de kreatív koncepciók mentén kerülnek tálalásra. A koncepció része a modernitás és újszerűség, melyet különleges grafikai elemek jelenítenek meg a belső térben, ami minden, a koncepciót képviselő Novotel szállodában elérhető a vendégek számára.

KREATÍV FOGÁSOK A VILÁG MINDEN RÉSZÉBŐL

Az új koncepció minden egyes alapértékét népszerű és jól ismert ételek fogják visszatükrözni. A NOVO2 vendégei a világ különböző részeiről származó ételeket kóstolhatnak meg. A menüben többek közt szerepelni fog Argentin Steak, Tom Kha Kai leves vagy Novo2 Burger grillezett marhából hasábburgonyával felszolgálva. Az egyszerűbb tájékozódás érdekében a menüben megkülönböztető jelzéseket alkalmaztak, pl. kiegyensúlyozott, egészséges étrend, a nap 24 órájában elérhető étel és a Novotel ajánlata. Ennek segítségével a vendégek könnyen ki tudják választani azt az ételt, ami iránt a legjobban érdeklődnek. A megrendelt fogást modern stílusban fogják felszolgálni felesleges kiegészítők nélkül.

Az új éttermi koncepció bevezetését megelőzően a szállodák dolgozói egy speciális-Novotel tréningprogramon vettek részt, garantálva az egységes és kiváló minőséget valamennyi hotelben.

Gilles Clavie, az Orbis Hotel Group elnök-vezérigazgatója szerint „az Orbis Kelet-Európa vezető szállodacsoportja és egyben meghatározó szereplő a régió vendéglátásában is. Az F&B a cég második legfontosabb üzleti tevékenységeként a bevételek 30 százalékát adja, és fontos része van a vendégelégedettségben is. Ám különösen ez a részleg szembesül a kihívásokkal, amelyek közül a legfontosabb, hogy a vendégek élményeket szeretnének, nem csupán felszolgált ételeket.

Amikor helyi/regionális megoldásokat keresünk, nagyban támaszkodhatunk globális és lokális know-how-nkra és tapasztalatainkra, azonban egy kulcsfontosságú megközelítésről nem szabad megfeledkezni. Ez pedig az F&B minden területét és a tudásunkat érintő innováció, amelynek érdekében folyamatosan tréningezzük, képezzük és motiváljuk kollégáinkat, hiszen nélkülük mindez nem jöhetne létre.

A vállalaton belül rendelkezünk azzal a képességgel, hogy olyan új F&B koncepciókat és szolgáltatásokat hozzunk létre és indítsunk el, mint például a WineStone, a NOVO2 és az i-Burger. Ezenfelül nem riadunk vissza az innovatív megközelítésektől és technológiáktól sem, hogy elébe menjünk az elvárásoknak. Az Orbison belül az elmúlt években vadonatúj F&B koncepciókat dolgoztunk ki és vezettünk be nagy sikerrel Lengyelországban, amelyeket némi helyi adaptációval most Kelet-Európára is kiterjesztünk. Magyarországon az új i-Burger ibis koncepció után a Novotelekben mutatjuk be a NOVO2-t, mely hazánk mellett Csehországban, Bulgáriában és Romániában is elérhető.”


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?
Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.