Programot indít az egészségügyi dolgozóknak az Ensana

Ötszáz nappal az első európai Covid-19 eset után az Ensana bevezeti a „Gold for Heroes” programot az egészségügyi dolgozók elmúlt évben végzett rendkívüli munkájának elismeréseként - tájékoztatta lapunkat a szállodalánc.

"A rendkívüli járványhelyzet minden munkavállalótól extra erőfeszítéseket igényelt, de az egészségügyi dolgozók a napi munkavégzésük során tapasztalt, átélt események miatt fokozott terhelésnek voltak kitéve. A bevezetésre kerülő új program segítségével szeretnénk a Covid közvetlen közelében dolgozók rendkívüli munkáját méltóképpen elismerni" - írják a közleményben.

A „Bearanyozzuk a Hősöket” program a Covid frontvonalban dolgozó egészségügyi dolgozók számára - a takarító személyzettől a mentőautók sofőrjein át a sebészekig - ingyenes Ensana Life Arany tagságot biztosít, amely a szállodalánc honlapján található ajánlatokból 20% -os kedvezményre jogosít. A kártya további előnyei közé tartozik a korai bejelentkezés és késői kijelentkezés lehetősége, VIP élmények, magasabb szobakategória és egyéb kedvezmények.

A programban való részvétel egyszerű, igénybevételéhez az alábbi két lépést kell megtenni:

- ezen a linken regisztrálni
- az egészségügyi intézmény bélyegzőjével ellátott munkáltatói igazolás bemutatása érkezéskor a recepción.

"Ez a legmagasabb törzsvendég tagsági szintünk, amit leghűségesebb vendégeink 50, szállodánkban eltöltött éjszakai tartózkodás után kapnak" - mondta el Mark Hennebry, a szállodavállalat vezérigazgatója. „Őszinte elismerésünket és tiszteletünket szeretnénk kifejezni minden egészségügyi dolgozónak, akik az elmúlt évben időt és energiát nem kímélve dolgoztak értünk. Reméljük, hogy ez a program segítségükre lesz a járványidőszak nehézségeinek feldolgozásában, és hozzásegíti őket valamelyik wellness szállodánkban eltöltött néhány gondtalan naphoz. Úgy gondoljuk, hogy a Covid frontvonalban dolgozóknak pihenésre és kikapcsolódásra van szükségük, amire szállodáink tökéletesen alkalmasak.”

Az Arany tagságon kívül az egészségügyi dolgozók Ensana Hősök sorsoláson is részt vehetnek, ahol 5 szerencsés kiválasztottat egy 3 éjszakás wellness tartózkodásra jogosító utalvánnyal jutalmaznak. 

A jelöléseket 2021. július 15-ig a heroes@ensanahotels.com e-mailcímre várják az alábbiak megadásával: jelölt neve, beosztása, munkahelye, valamint egy rövid beszámolót a jelölt kivételes munkájáról.



Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?
Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.