Százmilliót költenek fesztiválbelépőre a SZÉP-kártyások

Az OTP SZÉP kártya birtokosai a tavalyi év során több mint 100 millió forintot költöttek fesztiválbelépők vásárlására. Idén ez az összeg várhatóan nőni fog.

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az OTP Pénztárszolgáltató mintegy 650 000 SZÉP kártyabirtokosa már több mint 20 000 elfogadóhelyen, köztük a legnagyobb hazai könnyűzenei fesztiválok és strandbelépők vásárlásakor tudja felhasználni juttatásait.

A tapasztalatok szerint legtöbben a nyári pihenés során veszik elő OTP SZÉP kártyájukat, amelyek idén júliustól még sokoldalúbbá váltak. Az OTP SZÉP kártya birtokosai a tavalyi év során, több mint 100 millió forintot költöttek fesztivál belépők vásárlására. Várhatóan ez az összeg 2013-ban emelkedni fog, hiszen idén nyáron már nagyobb a szabadidő alszámlán található feltöltések összege.

Mivel tavaly a nyári időszakban a kártyabirtokosok aktívabban használták fel elektronikus utalványaikat, mint az év többi részében, az OTP Bank idén is hasonló tendenciára számít. „Arra számítunk, hogy idén nyáron tovább élénkül a SZÉP kártya használata. Az OTP felkészült a nyári szezonra és a SZÉP kártyának is köszönhetően, a tavalyi évet meghaladó sikereket várunk a belföldi turizmusban” – mondta Kovács Antal az OTP Bank vezérigazgató–helyettese.

Az idei feltöltések összege már most meghaladta a 30 milliárd forintot. „Kollégáimmal együtt azt a célt tűztük ki magunk elé, hogy a SZÉP kártyabirtokosok számára olyan szolgáltatást biztosítunk, ami mindenben támogatja kikapcsolódásukat és feltöltődésüket”- fűzte hozzá Kovács Antal. A vezérigazgató-helyettes kiemelte, hogy az elmúlt időszakban több olyan stratégiai szövetséget kötöttek, amelynek köszönhetően a kártyabirtokosok folyamatos kedvezményekben részesülnek partnereiknél. Így a kártyára töltött juttatásaik többet érnek, mint azok névértéke.

Fontos azonban, hogy a SZÉP kártyák nyújtotta felhasználási lehetőségek teljes kihasználásához megismerkedjünk néhány hasznos tippel. Az OTP Pénztárszolgáltató ezeket gyűjtötte össze.

Az aktiválás

A legfontosabb, hogy még az első használat előtt aktiválni szükséges a SZÉP kártyát. Ehhez a +36 1 3666 222 telefonszámot kell felhívni, ahol perceken belül megtörténik a kártya aktiválása.

Jogszabályi változás

Az idei nyár egyik legfontosabb változása, hogy 2013. július elsejét követően már fürdő illetve strandbelépőért is lehet a SZÉP kártya mindhárom alszámlájáról fizetni. Az ehhez szükséges technikai beállításokat az OTP Pénztárszolgáltató munkatársai június végéig elvégzik.

Szálláshely, szabadidő, vendéglátás

A SZÉP kártyára kapott juttatásokat erre a három alszámlára kérhetik a munkavállalók. A megfelelő kártya-elfogadási és fizetési folyamat biztosítása az elfogadóhely felelőssége. Az OTP SZÉP kártya honlapján, illetve az okostelefon alkalmazás segítségével könnyen és gyorsan ellenőrizhető, hogy a SZÉP kártyán elegendő összeg áll-e rendelkezésre, továbbá megtekinthető a környékbeli elfogadóhelyek listája is.

Ha eltűnt, tiltsa le!

Az elvesztett vagy ellopott OTP SZÉP kártya a +36 1 3666 222 telefonszámon letiltható, valamint a www.otpszepkartya.hu oldalon regisztrációt követően pótkártya igényelhető.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?
Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.