A Danubius szállodalánc nyerte a CMA-t

A Danubius Hotels Group győzedelmeskedett, de négy arannyal nagy nyertese volt a versenynek az Adamsky a Special Effects Mediával közösen is. A szerdai díjátadó után egy workshopot is tartottunk az Anker't-ben, öt prezentáció a cikk alatti dobozból le is tölthető.

A Kreatív negyedik alkalommal hirdette meg content marketing versenyét, amelyre az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait vártuk. Idén rekordszámú nevezés érkezett, 137, ebből 68 került fel a shortlistre. Végül összesen 35 díjat osztott ki a zsűri, a 8 arany mellett, 6 ezüst és nagyon sok, összesen 21 bronzérmes született. A Content+Marketing Award 2017 nagy nyertesei a fődíjas mellett a Pepsi Vloggerpróbát közösen megálmodó Adamsky Budapest és Special Effects Media voltak.

A beérkezett pályázatokat a szakmai zsűri két fordulóban (először online, majd személyes megbeszélésen) értékelte. A zsűri névsora ide kattintva érhető el. A CMA shortlistesei és a díjazottai pontszerzők a Kreatív PR Toplistán. 

A május 31-i eredményhirdetés után egy workshop keretében a zsűri által kiválasztott legizgalmasabb, legkreatívabb és leghatékonyabb tartalomalapú marketingmegoldásokat is bemutattuk: közülük most öt prezentáció a cikk alatti dobozból letölthető.

A CMA 2017 díjazottai:

B2B KOMMUNIKÁCIÓS MEGOLDÁSOK

BRONZ
Karácsony
Pályázó: MEC Hungary

EGYESÜLETEK, SZERVEZETEK

BRONZ
Életbenmaradnának
Pályázó: DeepInsight Creative Agency
Megbízó: Nyugdíjasok Országos Szövetsége

FMCG TERMÉKEK

BRONZ
Delikát - Becsengettek!
Pályázó: Mindshare Médiaügynökség
Társpályázó: Central Médiacsoport
Megbízó: Unilever Magyarország

BRONZ
Omnia Balkon Koncertek  –  Hogy jól induljon a reggel
Pályázó: Havas Media Hungary
Társpályázók: a Karma Production, Universal Music Group
Megbízó: Jacobs Douwe Egberts

 

ARANY
Pepsi Vloggerőpróba
Pályázó: Adamsky Budapest
Társpályázó: Special Effects Media
Megbízó: Fővárosi Ásványvíz- és Üdítőipari Zrt. 

 

IT/TELEKOMMUNIKÁCIÓ

BRONZ
KODU Kupa
Pályázó: Uniomedia Communications
Megbízó: Microsoft Magyarország

BRONZ
Google-költészet
Pályázó: MEC Hungary
Megbízó: Magyar Telekom 

BRONZ
UPC Anyák Napja!
Pályázó: Next Wave Europe
Megbízó: UPC Magyarország

BRONZ
Sea Hero Quest / Game for Good
Pályázó: Uniomedia Communications
Társpályázó: MEC Hungary
Megbízó: Magyar Telekom

KISKERESKEDELEM

EZÜST
A Lidl Konyha content platform megújítása
Pályázó: Neo Interactive
Megbízó: Lidl Magyarország

A nevezéshez tartozó pdf a cikk alatti dobozból tölthető le.

 

KÖZLEKEDÉS

BRONZ
Mindenki nyeregbe! - Navigálj a BringaMánia appal!
Pályázó: a Noguchi Porter Novelli
Megbízó: McDonald's Magyarország

{youtube|id=eJFBdUMNdu8}

MŰVÉSZET, SZÓRAKOZÁS

ARANY
#sparklingbudapest
Pályázó: POME
Megbízó: Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. 

 

PÉNZÜGYI SZOLGÁLTATÁSOK

BRONZ
NN Életút Program
Pályázó: Uniomedia Communications
Megbízó: NN Biztosító

EZÜST
Bukottak
Pályázó: a Mito
Megbízó: az OTP Bank

 

VENDÉGLÁTÁS, TURIZMUS

ARANY
Sárkánykalandok
Pályázó: Danubius Hotels Group

DIGITÁLIS MEGOLDÁSOK

BRONZ
AMC - SIXX ZOMBI TAXI
Pályázó: AMC Networks Central Europe

BRONZ
Bukottak
Pályázó: Mito
Megbízó: OTP Bank

BRONZ
Google-költészet
Pályázó: MEC Hungary
Megbízó: Magyar Telekom

BRONZ
#sparklingbudapest
Pályázó: POME
Megbízó: Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt.

EZÜST
Red Bull Pilvaker videoklipek
Pályázó: Kastner & Partners Nemezetközi Reklámügynökség
Megbízó: Red Bull Hungária

{youtube|id=WoIOhP40Q98} 

ARANY
Pepsi Vloggerőpróba
Pályázó: Adamsky Budapest
Társpályázó: Special Effects Media
Megbízó: Fővárosi Ásványvíz- és Üdítőipari Zrt.

 

INTEGRÁLT MEGOLDÁSOK

BRONZ
Voltaren Szeniortáncprogram
Pályázó: Progressive
Társpályázó: VIPR Kommunikációs ügynökség, MediaCom
Megbízó: GlaxoSmithKline

ARANY
Sárkánykalandok
Pályázó: Danubius Hotels Group

EGYÉB

EZÜST
E.ON – V17 – Új E.ON székház
Pályázó: Adamsky Budapest
Társpályázó: 2Republic
Megbízó: E.ON Hungária

 

MOZGÓKÉPALAPÚ MEGOLDÁSOK

BRONZ
Bukottak
Pályázó: Mito
Megbízó: OTP Bank

ARANY
Pepsi Vloggerőpróba
Pályázó: Adamsky Budapest
Társpályázó: Special Effects Media
Megbízó: Fővárosi Ásványvíz- és Üdítőipari Zrt.

 

SAJÁT FELÜLETEN FUTÓ MEGOLDÁSOK

BRONZ
Két jelölt egy napja
Pályázó: Café Communications
Megbízó: OTP Bank

 

BRONZ
HRDoktor blog kampány
Pályázó: Budai Egészségközpont

BRONZ
CokeStream
Pályázó: Café Communications
Társpályázók: Be Social, Eastaste Music, az MMS Communications Hungary Vivaki Üzleti Egysége, Rewart Megbízó: The Coca-Cola Company

ARANY
Sárkánykalandok
Pályázó: Danubius Hotels Group 

VÁSÁROLT MÉDIAFELÜLETEKEN FUTÓ KAMPÁNYOK

BRONZ
Handcrafted programmatic
Pályázó: MEC Hungary
Társpályázó: CEMP és Next Wave Europe Brand & Content Studio
Megbízó: Scitec Nutrition

BRONZ
Lurpak – Gastro Power
Pályázó: Maxus Hungary
Megbízó: Arla Foods GmbH / Lurpak

EZÜST
Unicum – Puskás Palack kampány
Pályázó: Doupla
Megbízó: Zwack Unicum

EZÜST
NaturAqua – Élni akarok
Pályázó: MMS Communications Hungary
Társpályázó: Central Digitális Média  – NLCafé
Megbízó: Coca-Cola Magyarország

ARANY
Pepsi Vloggerőpróba
Pályázó: Adamsky Budapest
Társpályázó: Special Effects Media
Megbízó: Fővárosi Ásványvíz- és Üdítőipari Zrt.

CMA 2017 FŐDÍJ
Sárkánykalandok
Pályázó: Danubius Hotels Group

Forrás: Kreatív Online


Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.
Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.
Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak

Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak 

A kastélyszállodások Tarcalon, az Andrássy Kúriában tartották éves közgyűlésüket április 15-én, hétfőn.
Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?
Díjeső a TRIBE budapesti tagjának

Díjeső a TRIBE budapesti tagjának  

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on.
Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe

Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe 

A nemzetközi tanácsadó cég elemzése szerint kiemelkedő évet zárt a globális hotelpiac.
Indul a Marriott saját képzési programja

Indul a Marriott saját képzési programja 

LevelUp! elnevezéssel innovatív képzés indul a vendéglátóipari szakemberhiány pótlására a Marriott cégcsoport kezdeményezésére.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?