hirdetés
hirdetés

Belföldi kampányt indít az MTÜ

12 különböző kampányfilm, valamint ennél is több különböző közterületi plakát, online hirdetés és újsághirdetés fut majd az ország különböző pontjain, célzottan az ott élőknek szóló üzenetekkel.

hirdetés

A személyre szabott kampány a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) adatvezérelt ágazatirányítási koncepciójának első eleme, minden megyében más és más turisztikai térségről szóló filmeket és hirdetéseket láthatnak majd az emberek.

A tervezés alapja a Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ (NTAK) adatbázisa volt, amely 2019-es indulása óta gyűjti a statisztikai adatokat többek között azzal kapcsolatban is, hogy a különböző városokban és megyékben élők számára mely hazai úti célok a legvonzóbbak. A rendelkezésre álló adatoknak köszönhetően az érdeklődési körükhöz leginkább illeszkedő kampánytartalom juttatható el a különböző felületeken.

A kampány szlogenje: „Életre kelt a táj!” Az imázsfilm aláfestő zenéje a Margaret Island Házszám című dala, amely alig több mint egy évvel ezelőtt az MTÜ együttműködésével készült el a Road Movie című sorozat részeként.

A kampány plakátjaival, kisfilmjeivel június 14-től országszerte találkozhatnak az érdeklődők.

A kampány kisfilmje ITT tekinthető meg.

(forrás: MTÜ)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Kiadónk társoldalai