hirdetés
hirdetés

Dunakavicsok: a neuromarketingről

A legfrissebb online összeállítást szinte teljes egészében a neuromarketing és a turizmus kapcsolatának szentelték a műsor szerkesztői: Nagy-Szász István és Kovács Balázs.

hirdetés

Míg Ausztriában közel egy évtizede készülnek az agykutatás és magatartástudomány legújabb ismereteit felhasználó turisztikai kampányok, addig Magyarországon még gyermekcipőben jár ez a terület. Az adásban konkrét példákon keresztül megismerhetjük a neuromarketing fogalmát, működési mechanizmusának logikáját és a lehetőségeket, amelyeket e tudományterület tartogat a turizmus területén tevékenykedők számára. Az adás hallgatói megtudhatják, hogy döntéseink alig 10 százalékát hozzunk még racionálisan - tények és adatok alapján, - a fennmaradó 90 százalékért az agyunk limbikus rendszere felel. Ez a környezeti érzékelések központja az agyunkban, itt zajlanak le azok a folyamatok, amelyek a fogyasztói döntéseinket is nagyban befolyásolják, bár eddig nem tudtunk róla. A neuromarketing alapján megszerezhető ismeretek ezt a hatalmas űrt pótolják, feltárul egy új világ, s lehetővé válik, hogy meddőszórás nélkül, célzottabban és tudatosan tervezhessünk a marketig-kommunikációs aktivitásainkat - derül ki a műsorból.



A podcast aktuális adásából megtudhatjuk továbbá, hogy milyen jövőt jósol a közgazdászok és marketing szakemberek számára a Magyar Tudományos Akadémia elnöke, Freund Tamás. Megismerhetjük a jövő turizmusmarketingjét meghatározó folyamatokat és logikus eljárásokat, amelyek alapján teljesen új színben látjuk a körülöttünk lévő világot és lehetőségeinket. Konkrét, gyakorlati példákon keresztül megérthetjük, miért nem szabad például családbarát szállodai szolgáltatást piros színnel hirdetni, miért nem hatnak az elrettentő cigaretta „reklámok”, illetve a vakteszteken a többségnek miért a Pepsi ízlik jobban mint a Coca? Hogyan mélyedhetünk el az új tudományterületben, mennyibe kerül egy alapkutatás, s mit tudunk már holnaptól a gyakorlatban alkalmazni az új szemlélet alapján? - sok minden más mellett választ kapunk ezekre a kérdésekre is a Dunakavicsok podcast 12. műsorából.

Az új adás meghallgatható lentebb:

hirdetés
Olvasói vélemény: 0.0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Pályázzon és nyerjen!

Meghosszabbított jelentkezési határidő: szeptember 30.!
Legyen részese Magyarország nemzetközi szinten is elismert szálloda- és vendéglátóipari designversenyének, a Klasszis TopDesign 2022-nek, ahol egyedül az számít, mennyire szép, különleges és egyedi az a kisebb-nagyobb szálláshely, vendéglátóegység, irodai vendéglátóhely, borászat, pincészet vagy a Horeca-szegmenst megcélzó digitális platform, innováció vagy más beszállítói termék, amely az Ön tulajdonában van vagy Ön üzemelteti. További információ és a pályázat beadása
: ITT

hirdetés
hirdetés