hirdetés
hirdetés

Gömbsátorba és backstage túrákra hív a Szigeten az MTÜ

Virtuális országjárással csábít felfedezésre a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) a Sziget fesztiválon. A különleges túra a VOLT és a Balaton Sound fesztiválon is sikeres volt, több ezren vették fel a VR (virtuális valóság) szemüveget és járták körbe Magyarországot. 

hirdetés

Az MTÜ célja a fesztiválokon való megjelenésével az, hogy bemutassa és népszerűsítse a hazai úti célokat, és a kevésbé ismert kulturális és természeti értékeket.

A nyári fesztiválokon ezért az MTÜ mindenhol azt mutatja meg a magyar és a külföldi látogatóknak is a saját helyszínén, hogy nem csak a színpadok környékén zajlik az élet, hanem érdemes felfedezni a fesztiválok tágabb környezetét is.

Ez egy jó lehetőség arra, hogy a külföldről érkező fesztiválozókban felkeltse az érdeklődést az ország és az adott régió iránt, és megmutassa: Magyarország, mint turisztikai desztináció több, mint egy „fesztivál-ország”. A magyar látogatókat pedig a virtuális túrák a rejtett kincsek felfedezésére buzdítja.

Az újszerűen bemutatott élményeket egy speciális eszköz, egy virtuális valóság szemüveg segítségével élhetik át a fesztiválok látogatói az MTÜ gömbsátrában.

A virtuális országjárásokon olyan helyszíneket mutat be az ügynökség, mint például a Hegyestű a Balaton-felvidéken, a Megyer-hegyi tengerszem, az egerszalóki sódomb, vagy a tapolcai tavasbarlang, valamint az egyes fesztiválok környékének látnivalói, és maguk a fesztiválok is bejárhatóak virtuálisan is.

Elsőként a VOLT Fesztivál látogatói találkozhattak a különleges túrákkal, nekik Sopron belvárosának virtuális 360 fokos túrája készült el, de bejárhatták a környékbeli szőlészeteket, borospincéket, valamint Bükfürdőt is.

A Balaton Soundon pedig többek között a Badacsonyt, Tihanyt és Veszprém belvárosát nézhették meg virtuálisan. Ezen a két fesztiválon már több ezren látogatták meg az MTÜ sátrát, és vettek részt a virtuális túrákon. A Sziget fesztiválon még több érdeklődőre számít a Magyar Turisztikai Ügynökség.

Ezen kívül social media játékokkal, nyereményekkel várja az MTÜ a #fedezdfel és a #hellohungary hashtaggel ellátott fotók feltöltőit, a VOLT és a Balaton Sound fesztivál helyszínéről több mint ezer ilyen fotó került fel a közösségi oldalakra. 

A Sziget fesztiválon pedig egy újabb játékot is elindít az MTÜ a Petőfi rádióval közösen. Több szerencsés is bejuthat abba a backstage-be, ahova csak a legnagyobb fellépő sztárok juthatnak be, és ahol például Pink és a többi világsztár ejtőzik a koncert előtt és után.

Azok kapnak esélyt a különleges túrára, akik megkeresik a fesztiválon az óriás HelloHungary feliratot, lefotózzák magukat előtte, és a #hellohungary hashtaget is használják, amikor feltöltik a fotót. A játékról további részleteket a Magyar Turisztikai Ügynökség gömbsátrában és a Petőfi rádió élő bejelentkezéseiben tudhatnak meg az érdeklődők.

Az MTÜ júniusban indította el országos kommunikációs kampányát, amely hazai, kevésbé ismert kulturális, épített és természeti értékeket mutat be és népszerűsít. A kampánnyal arra inspirálja a magyar családokat, hogy minél többen, minél több időt töltsenek el belföldön az adott desztinációban – lehetőleg egy nappal többet, mint az elmúlt években. Erre utal az MTÜ kampányának szlogenje is: Magyarország Rád vár!

(forrás: Turizmus Online)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0.0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Figyelem - új mailcímek!

Felhívjuk figyelmüket, hogy email-címeink megváltoztak. Közleményeiket, híreiket, meghívóikat a  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  és a  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  email-címekre várjuk. Központi email-címünk: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. .

A korábbi email-címeinkre küldött tartalmak nem jutnak hozzánk. Kérjük, az új email-címekre frissítsék a listáikon a nevünk mellett az adatokat. Köszönjük!

hirdetés
hirdetés

Megjelent a Pont itt Magazin!

Friss lapszámunk fókuszában a szezonnyitás és a fenntarthatóság áll.

Találkozzunk a Facebookon!

Partnerünk