hirdetés
hirdetés

Új hullámok gyógyvizeinken

Magyarország két legnagyobb fürdővárosa, Hévíz és Hajdúszoboszló mindig is úttörők voltak a városmarketing területén. Modern és hatékony megjelenési formát keresve, idén új eszközökkel érik el az utazást tervező vendégeket, közvetlenül megszólítva őket kedvezményes ajánlataikkal.

hirdetés

A két város ezen elvek mentén közösen úgy döntött, hogy a 2015. évi budapesti Utazás Kiállításon külön városi megjelenéssel nem vesz részt. Az előzetes információk szerint a Magyar Turizmus Zrt. az idei évben régiós standokat nem tervez, így bár a korábbi években a régiós szemléletet támogatva aktív résztvevői voltak az MT Zrt. által szervezett régiós standoknak, ennek a lehetőségnek a megszűnésével új csatornákat kerestek.

Hajdúszoboszló és Hévíz közös promóciós tervei előkészítés alatt állnak, amelyekkel kapcsolatban hamarosan további információkra számíthatnak az utazni vágyók. A gyógyvizeikről híres települések számos marketing csatornát fognak felhasználni az év első hónapjaiban, illetve közös budapesti kitelepülésen tervezik kedvezményes ajánlatokkal közvetlenül megszólítani az érdeklődőket. Ezáltal a kiállítási részvételre szánt költségvetést közvetlenül a vendégek használhatják majd fel, üdüléseik során.

(forrás: Turizmus Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0.0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Megjelent a Pont itt Magazin!

Minden, ami Klasszis TopDesign 2022 versenyünkről tudható: pályázati kiírás, kategóriák, a hazai és nemzetközi zsűri tagjai, a verseny menete, díjátadó gála, valamint a győztesek bemutatása.

Találkozzunk a Facebookon!

Partnerünk