14 magyar szálloda kapott Top Quality Hotel-pecsétet

A Top Quality Hotel-pecsétet azok a szállodák kapják, amelyek kivételes ügyfélközpontúságról tesznek tanúbizonyságot. A HRS minőségellenőrző listája támogatja a partnerszállodákat a HRS-en való jelenlétük optimalizálásában.

A HRS szállásfoglalási oldal 2012 óta adja át a Top Quality Hotel-pecsétet. 2014-ben, harmadik alkalommal a díjat a kiváló ügyfélközpontúsággal rendelkező szálláshelyek nyerték el. Ezenkívül a HRS felajánlotta partnerszállodái számára minőségellenőrző listáját azzal a céllal, hogy tovább fejleszthessék ajánlataikat és jelenlétüket a HRS-en, a lehető legjobb fényben feltüntetve magukat.

Tobias Ragge, a HRS ügyvezető igazgatója kifejtette: "A tapasztalataink azt mutatják, hogy amikor szállásfoglalásra kerül sor, nem csak az ár számít. A minőség egyre fontosabb az ügyfelek számára."



Top Quality Hotel-pecsétet azoknak a szálláshelyeknek ítélnek oda, amelyek kiemelten magas szintű ügyfél-elégedettséggel, rugalmas foglalási feltételekkel, ingyenes kiegészítő szolgáltatásokkal és megbízható árakkal rendelkeznek. Egy másik fontos szempont a díjazás során az arra vállalt garancia, hogy a szállodai szobákat legalább olyan jó árakon kínálják, mint a piacon található összes többi értékesítési csatorna. Így a HRS azokat a szállodákat jutalmazza, amelyek folyamatosan központba állítják a minőségi kritériumokat.
A minőséget jelölő pecsét megjelenik a szállodalistában és megkönnyíti az ügyfelek számára, hogy gyorsan és könnyen kiválasszák a számukra megfelelő szállodát.

Keresésük során a felhasználók azonnal láthatják, ha a szálloda megfelel minden minőségi kritériumnak. "Ez azt jelenti, hogy nagyobb átláthatóságot biztosítunk és növeljük ügyfeleink bizalmát a szállásfoglalás, valamint a szállodák irányában is. Továbbá azt reméljük, hogy a címke javítani fogja a konverziós arányt és azoknak a szálláshelyeknek a foglalási számát, amelyek megkapják a pecsétet" - mondta Tobias Ragge. A konverziós arány az oldal látogatottsági aranyát jelöli a tényleges foglalások számához képest.

A partnerszállodák profitálnak az új minőségellenőrzési listából

A HRS segítséget ajánlott a partnerszállodák részére, ezáltal támogatva őket, hogy szálláshelyük megjelenése a HRS-en még ügyfélközpontúbbá és ezáltal sikeresebbé váljon. Ennek érdekében a HRS kifejlesztett egy minőségellenőrző listát, amely a hotel megjelenését értékeli és konkrét javaslatokat ad a javítására. A jelzőlámpa-rendszer megkönnyíti a partnerszállodák számára a HRS által összeállított hotel-specifikus teljesítmény adatokat. A szállodatulajdonosok felhasználhatják ezt a listát foglalási kilátásaik fejlesztésének érdekében. A szolgáltatás elérhető valamennyi partnerszálloda számára a HRS Hotelszerviz portálon keresztül.

Magyar szállodák, amelyek elnyerték a Top Quality Hotel-minősítést:

Hotel Castle Garden (Budapest)
Geréby Kúria Hotel és Lovasudvar (Lajosmizse)
Granada-Lajos-Medencés Apartmanok (Szántód)
Hotel Három Gúnár (Kecskemét)
Hevizquelle 1 (Hévíz)
K+K Hotel Opera (Budapest)
Mamaison Hotel Andrassy Budapest (Budapest)
Mátyás Hotel (Budapest)
Hotel Óbester (Debrecen)
Smeraldo Luxus Apartman (Siófok)
St. George Residence (Budapest)
Szőnyi Hotel (Budapest)
Hotel Vineyard Inn (Nagykanizsa)
Zenit Budapest Palace Hotel (Budapest)


Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.
Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.
Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak

Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak 

A kastélyszállodások Tarcalon, az Andrássy Kúriában tartották éves közgyűlésüket április 15-én, hétfőn.
Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?
Díjeső a TRIBE budapesti tagjának

Díjeső a TRIBE budapesti tagjának  

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on.
Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe

Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe 

A nemzetközi tanácsadó cég elemzése szerint kiemelkedő évet zárt a globális hotelpiac.
Indul a Marriott saját képzési programja

Indul a Marriott saját képzési programja 

LevelUp! elnevezéssel innovatív képzés indul a vendéglátóipari szakemberhiány pótlására a Marriott cégcsoport kezdeményezésére.
Moderonak indult, Meleaként nyílt meg Sárvár új ötcsillagos, tóparti szálláshelye

Moderonak indult, Meleaként nyílt meg Sárvár új ötcsillagos, tóparti szálláshelye 

Amelyet egy meghívásnak köszönhetően mi is kipróbálhattunk.
KSH: a vendégéjszakák száma 19, a vendégeké 23 százalékkal nőtt 2023 februárjához képest

KSH: a vendégéjszakák száma 19, a vendégeké 23 százalékkal nőtt 2023 februárjához képest 

A belföldi vendégek által eltöltött éjszakák száma 14, a külföldi vendégéjszakáké 24 százalékkal emelkedett.

Interjú

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?
Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.