hirdetés
hirdetés

A Magic Life új stratégiai szerepe a TUI csoporton belül

Visszatér a korábban alkalmazott modellre, és jövőre újra kizárólag a TUI irodái értékesítik Európa-szerte a Magic Life szállodaláncot. A TUI AG továbbá a még a tulajdonában levő négy Magic Life szállodát is értékesíteni tervezi – közölte tegnap a részvénytársaság.

hirdetés

A TUI Hotels & Resorts és a TUI Travel PLC tartós megoldást dolgozott ki a Magic Life szállodaláncra. A TUI Travel stratégiai fókuszába kerülő szállodalánc a jövőben a küldőpiacokon exkluzív termékként kizárólag a saját utazásszervezőknél kerül értékesítésre, tovább erősítve ezáltal a TUI piaci helyzetét. Ezen az alapon tárgyal jelenleg a TUI AG (D) és a TUI Travel (UK) az eladásra kerülő Magic Life klubszállodák átadásáról. A tranzakcióhoz természetesen a cégek felügyelőbizottságai és a felügyelő szervek engedélyére is szükség van. A tranzakció formális lezárására ősszel lehet számítani. A változások a Magic Life vendégeit semmilyen módon sem érintik.

A tranzakció keretein belül tervbe van véve, hogy a Magic Life központi feladatait a TUI Travelre Angliában, Németországban és Ausztriában osszák fel. Következésképpen, várhatóan a nyári turisztikai szezon végével bezárásra kerül a bécsi Magic Life menedzsmentközpont. Körülbelül 40 munkahely szűnik meg, az összes többi alkalmazott a TUI Travel rendszerébe kerül.

A négy török – a Turcotel csoport égisze alá tartozó – Magic Life szállodaingatlan, amelyek 100%-ban a TUI AG-hez tartoznak, nem képezik a tranzakció részét. A TUI AG azt tervezi, hogy a 2009. augusztusában megszületett Asset-Streamlining-Programm keretein belül ezeket az ingatlanokat eladja. A TUI Travel tervei szerint ezeket a klubokat az eladás után továbbra is változatlanul Magic Life néven üzemeltetik.

hirdetés
Olvasói vélemény: 0.0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Pályázzon és nyerjen!

Meghosszabbított jelentkezési határidő: szeptember 30.!
Legyen részese Magyarország nemzetközi szinten is elismert szálloda- és vendéglátóipari designversenyének, a Klasszis TopDesign 2022-nek, ahol egyedül az számít, mennyire szép, különleges és egyedi az a kisebb-nagyobb szálláshely, vendéglátóegység, irodai vendéglátóhely, borászat, pincészet vagy a Horeca-szegmenst megcélzó digitális platform, innováció vagy más beszállítói termék, amely az Ön tulajdonában van vagy Ön üzemelteti. További információ és a pályázat beadása
: ITT

hirdetés
hirdetés

Megjelent a Pont itt Magazin!

Friss lapszámunk fókuszában a szezonnyitás és a fenntarthatóság áll.

Találkozzunk a Facebookon!

Partnerünk