Az eseményen a főként értékesítési területen dolgozók mellett a média képviselői is részt vettek. A mintegy 130 fős közönséget Horváth Gergely, a Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgatója köszöntötte. A rendezvény során a Four Seasons budapesti, angol, egyiptomi, bangkoki és Mauritius-szigeteki képviselői a felsorolt desztinációk Four Seasons szolgáltatásait mutatták be. Nagy elismerés Magyarország mint turisztikai desztináció számára, hogy a Four Seasons Budapestet is erőteljesen kívánja értékesíteni vendégei körében.
Áprilisban az MT Zrt. az Accor szállodalánccal is együttműködött a szállodalánc Budapesten megrendezett éves szakmai rendezvénye kapcsán. Az Accor Business Travel Meeting keretében a 250 fős közönségnek Horváth Gergely bemutatta Magyarország általános és hivatásturisztikai kínálatát, felhívva a vendégek figyelmét arra, hogy Budapest egy nyüzsgő, inspiráló város, amely az interaktív világunkban pozitív benyomást kelthet mind a szakmai mind pedig a szabadidős céllal hazánkba látogató utazókban.