Co-working irodák az Accor hotelekben

Az AccorHotels Europe startégiáját is megismerhettük a HOTCO második napján január 22-én.

Az AccorHotels Europe tulajdonosi kapcsolatokért felelős ügyvezető igazgatója, Europe Denys Sappey elmondta, hogy a vállalat portfóliójában 2019-ben már 33 brand szerepel és négy éve már Európán kívüli márkák is találhatók közöttük. 2015 és 2018 között 15 százalékkal 874-ről 1031-re emelkedett az általuk jegyzett hotelek száma. Európában még mindig jelentős fejlődési potenciál van és különösen a luxus illetve a budget kategória nagy bővülésnek a tanúja. A vállalat elsődleges tevékenysége a saját beruházások helyett egyre inkább a szállodaüzemeltetés, bérlés, lízingelés és franchise-jogok értékesítése. Ennek érdekében a közelmúltban adtak el ingatlanokat, hogy a már bizonyított Accor know how-t továbbfejlesszék. A bevételeket szakképzésre, brandépítésre, csúcstechnológiára költik.

A vállalat feltett szándéka, hogy 2022-re is megőrzze vezető pozícióját Európában, Ázsiában, Afrikában és Dél-Amerikában. A portfóliót nem globálisan, hanem a piaci igényekhez alkalmazkodva fejlesztik. Házaik minél jobb kihasználása érdekében igazodnak az új trendekhez: nemrég nyitottak a közeli lakosság felé számos szolgáltatással, most például üres konferencia helyiségeiket igyekeznek világszerte kihasználni a manapság divatos co-working irodák létesítésével.

Sappey arról is beszélt, hogy a szállodatulajdonosok, befektetők - akiknek a házait üzemeltetik - fele több mint 4 hotellel rendelkezik. A közép-kelet-európai régióban most jelentősen növekedhet az érdeklődés a szállodafejlesztők, beruházók részéről, olyan városok mint Budapest és Varsó iránt, miután számos nyugat-európai úti célban szállodaépítési tilalom van érvényben (pl. Barcelona, Amszterdam) a lakosság számára nehezen elviselhető mértéket öltött turizmus visszaszorítása érdekében.

 


Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.
Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.
Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak

Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak 

A kastélyszállodások Tarcalon, az Andrássy Kúriában tartották éves közgyűlésüket április 15-én, hétfőn.
Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?
Díjeső a TRIBE budapesti tagjának

Díjeső a TRIBE budapesti tagjának  

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on.
Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe

Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe 

A nemzetközi tanácsadó cég elemzése szerint kiemelkedő évet zárt a globális hotelpiac.
Indul a Marriott saját képzési programja

Indul a Marriott saját képzési programja 

LevelUp! elnevezéssel innovatív képzés indul a vendéglátóipari szakemberhiány pótlására a Marriott cégcsoport kezdeményezésére.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?