George Clooney most az Aréna Plázába költözött

A Nestlé Nespresso S.A. május 2-án hivatalosan is megnyitotta harmadik Nespresso Boutique-ját az Arena Plazában. A cég üzleti modelljének legfontosabb eleme a saját értékesítési csatornák használata, melynek legmagasabb fokát jelentik ezek az üzletek. Ugyan a 23 féle Grand Cru kávékapszula, a magas nyomáson működő kávégépek és a különleges, formatervezett kávés kiegészítők akár online, a Nespresso webshopjában is beszerezhetők, a magas színvonalú kiszolgálást és a Nespresso élményt mégis a Nespresso Boutique-okban élhetik át a fogyasztók a legtökéletesebben. Így az Andrássy úti és az Allee-beli üzletek után immár az Aréna Pláza vásárlóinak is elérhetővé válik ez az élmény.

A márka hazai bevezetésével egy időben, a Nespresso 2006-ban nyitotta meg első flagship boutique-ját egy rendkívül impozáns környezetben, az Andrássy úton, az Operával szemben. Az egyre növekedő kereslet kielégítésére 2011-ben átépítés, bővítés következett. Az újranyíló Andrássy úti Nespresso Boutique egyszerre képviseli a luxust, kényelmet és funkcionalitást. Az újjászülető mintabolt megállná a helyét a legszebb párizsi vagy new yorki Boutique-ok közt is.

Az Andrássy Boutique véges kapacitása miatt szükségessé vált a további bővülés. Ezután a külföldi példákat követve bevásárlóközpontokban folytatódott a terjeszkedés: 2014 áprilisában az első „boutique in mall” típusú üzlet megnyitása a budai oldalon, az Allee-ban történt, majd 2015 novemberében megnyílt az első – a divat világából is ismert – pop-up koncepció alapján működő üzlet az Arénában. Ezt az üzletet váltja most a pláza földszintjén, a panorámalift szomszédságában található Nespresso Boutique.

Az üzlet design koncepcióját és kialakítását a pörkölt kávé színével harmonizáló fafelületek jellemzik, melyek megfelelő nyugodt hátteret biztosítanak az izgalmas formákkal és színekkel játszó kávégépek és kiegészítők számára, ez által megteremtve az izgalmas és sokszínű Nespresso formavilágot. Az Arena Boutique hat kasszával és 169 m2-es területével eddigi legnagyobb „boutique in mall” típusú üzlet. Különlegessége, hogy mivel egy saroküzletről van szó, két oldalról is gyönyörű üveg felületek ölelik körül, így a vizuális anyagoknak és sokat láttató kirakatoknak köszönhetően megjelenése kívülről is nagyon impozáns.

A Nespresso Boutique-okra jellemző módon egy hatalmas kapszulafal gondoskodik arról, hogy a 23 féle Grand Cru kávé és a Limited Edition kávék is megfelelően bemutatásra kerüljenek. Ezek a falak teljes feltöltés mellett 120.000 kapszulát tárolnak.

A kávégépek bemutatását szolgáló falon a magas nyomáson működő gépek teljes kínálata megtalálható, a vásárlást követően pedig a kávékóstolásra kialakított barban van lehetőségük a vásárlóknak elfogyasztani egy csésze Nespressot. A gördülékenyebb és kényelmesebb kiszolgálást biztosítja a Boutique Pick-up pont, ahol lehetőség van az egyre népszerűbb online leadott megrendelések átvételére, illetve emellett kialakításra került egy, a kávégépek működésének bemutatására szolgáló terület is.

Az üzletben egy használtkapszula-gyűjtőpontot is létesítettek, ahol a vásárlók leadhatják használt alumínium kapszuláikat, a Nespresso pedig gondoskodik azok újrahasznosításáról. A Nespresso számára nagyon fontos a fenntarthatóság, ami a teljes vállalati működést áthatja, ezen belül pedig kiemelt figyelmet kap a kapszulák újrahasznosítása.

„Az Arena Boutique nyitással a Nespresso üzletek bővülése nem áll meg – mondta el Gyovai Györgyi, a Nespresso magyarországi vezetője – Jövőbeni terveink között szerepel, hogy a vidéki kávékedvelők számára is elérhetővé váljék az otthoni kávézás felülmúlhatatlan élménye, melyet a Nespresso jelent. Ezzel kapcsolatban már a következő hetekben is teszünk bejelentést majd.”

Forrás: Vendég & Hotel Online


Séfváltás a Lidl Konyha élén

Séfváltás a Lidl Konyha élén 

Nem akárki érkezik a cégcsoport konyhájára: egy Michelin-díjat kapó ifjú séf váltja a korábbi, Michelin-csillagos konyhát irányító séfet.
Ehető erdő, fenntarthatóság és gasztronómia

Ehető erdő, fenntarthatóság és gasztronómia 

A Visegrádi Alap támogatásával létrejött nemzetközi eszmecserére öt országból érkeztek előadók és résztvevők.  
Kő-Papír-Olló magyar bajnokság is lesz a Kincsem Parkban

Kő-Papír-Olló magyar bajnokság is lesz a Kincsem Parkban 

Újabb büfékocsik, bővülő ételkínálat, nemzetközi ízek várják a látogatókat.. és persze pizza és hamburger minden mennyiségben.
Javában tart Magyarország exkluzív boreseménye

Javában tart Magyarország exkluzív boreseménye 

Reflektorfényben a magyar borok.
Megvan, ki kapja idén a Boros László-díjat

Megvan, ki kapja idén a Boros László-díjat 

Az MNGSZ 2023-ban alapította a Debrecen és Magyarország ikonikus séfjéről elnevezett Boros László-díjat., amelyet április 30-án adnak át az idei kitüntetettnek.
Érkezik a legnyáriasabb tavaszi borfesztivál

Érkezik a legnyáriasabb tavaszi borfesztivál 

Immár hatodik alkalommal kerül megrendezésre a már-már hagyománnyá avanzsált sétáló kóstoló. 
Mi lesz a borvidékekkel?

Mi lesz a borvidékekkel? 

Az éghajlatváltozás a világ borvidékeinek hetven százalékát alkalmatlanná teheti szőlőtermesztésre.
Vanília égbolt

Vanília égbolt 

Vanília minden mennyiségben - izgalmas más fűszerek, sosem gondolt párosítások kíséretében.
Csak most került az italpiacra - már nyert is egy rangos nemzetközi versenyen

Csak most került az italpiacra - már nyert is egy rangos nemzetközi versenyen 

Merész döntés volt a versenyre nevezni egy piacra került új termékkel - de bejött.
Ezt a várost is meghódította a gyorsétteremlánc

Ezt a várost is meghódította a gyorsétteremlánc  

Második éttermét nyitja a BURGER KING Zalában.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?