Hazai partnereket keres a Karisma Hotels

Színes prezentációval mutatkozott be a Karisma Hotels & Resorts a hazai utazási szakmának a Hotel Moments Budapestben. A szállodacsoport kelet-közép európai roadshowján Dorota Korzepa értékesítési és marketingigazgató, Darija Stojković értékesítési menedzser és Vladimir Dumić marketingmenedzser mutatta be a szállodákat a szakmai résztvevőknek.

Budapesten még nincs szállodája a különféle luxus szállodabrandeket összefogó Karisma Hotels-nek, de közép-európai értékesítő körútján Budapestet is megcélozta a hotelcsoport, mint küldőpiacot. Az ugyanis főleg Mexikóban, de Jamaicában, Columbiában, Horvátországban, a Dominikai Köztársaságban és Szerbiában jelenlevő csoport magyarországi vendégeket is örömmel fogadna, s tájékoztatójára meg is hívott jó néhány hazai touroperatort és utazási irodát, akikkel szeretne együttműködni.

„Minden szállodánk más és más, különféle célcsoportoknak szól. Vannak csak pároknak, felnőtteknek szóló ajánlataink, amilyenek a mexikói El Dorado csoport szállodái, ahol minden luxus, kényelem és egyedi szolgáltatás megtalálható, a párnamenüktől, egyéni aromaterápiától, a romantikus saját medencés vagy vízben álló kunyhóktól, swim up bároktól kezdve a testre szabott gasztronómiai igényekig, melyet a Gourmet Inclusve Experience ® exkluzív márka fémjelez.

Ezekben a szállodákban minden vendég egy kulináris körutazás részesévé válik, ahol csak a legfrissebb és a legválogatottabb alapanyagok kerülhetnek a tányérjára, akár a vendég saját személyre szabott emlémája vagy üzenete. Mindemellett megjelenik a helyi kultúra így a helyi alapanyagok is. Például saját zöldségkertje van a szálloda csoportnak, ahol vegyszermentes zöldségeket és fűszernövényeket termelnek, ezeket használják fel világhírű séfjeink az ételek készítéséhez. Egy külön gasztronómiai concierge figyeli és szolgálja a vendégek speciális igényeit, aki a legapróbb részletekre is odafigyel. Nem véletlenül nászútak, esküvők vagy jeles évfordulók kedvenc helyszínei ezek a szállodák.

De ugyanúgy vannak család barátszállodáink is, például a Generation Resorts vagy a mexikói és jamaicai AZUL Hotels, ahol minden a családok, s a gyerekek kényelmét szolgálja, az apró gyermekköntöstől és gyermekpapucstól, a különleges gyermek gasztronómiáig és főzőprogramokig minden korosztálynak külön klubot működtetnek, állandó gyermekfelügyelettel. ” - mutatja be a szállodákat Darija Stojković értékesítési és Vladimir Dumić marketing menedzser.

Most nyílik a szállodacsoport legújabb Nickelodeon stílusú szállodája a Dominikai Köztársaságban, mely valamennyi generáció számára ötcsillagos élményt nyújt, hiszen legalább 8 -féle apartman típus közül válogathatnak a vendégek és 11 étterem, 4 bár és teljesen személyre szabott gourmet élmény, az Experience Gourmet Inclusive ® gondoskodik a vendégek igényeiről. A luxus spa-ban a gyerekek akár együtt ebédelhetnek Spongya Bobbal, de valamennyi filmkarakterrel, játék és emléktárggyal találkozhatnak a szállodában.

Az Allure Hotels pedig egy butik hotellánc, melyből a a csoport képviselői a belgrádi Allure Caramell villahotelt mutatták be, ahol egy eredeti bútorokkal berendezett múlt századeleji villa varázsolja el a párokat. A cégcsoportnak vannak luxusszállodái Horvátországban, a dalmát tengerpaton is, melyek Karisma Hotels Adriatic néven ismertek.

„A Karisma élmény igazi titka, hogy úgy bánunk az alkalmazottakkal és a vendéggel, mint a családdal, s ezáltal olyan pozitív érzéseket és meghitt pillanatokat él át a vendég, melyek örök emlékek maradnak számára” - ez a cég filozófiája.

A Karisma Hotels az utazási irodák és tour operatorok számára egy külön szakmai oldalt, a www.karismatravelagents.com oldalt is üzemeltet, ahol várják további partnerek jelentkezését. Ezen az oldalon nem csak a foglalásokat követhetik nyomon az irodák, de rengeteg személyre szabott segítséget is kapnak a marketingmunkához.

Forrás: Vendég & Hotel Online


Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?
Díjeső a TRIBE budapesti tagjának

Díjeső a TRIBE budapesti tagjának  

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on.
Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe

Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe 

A nemzetközi tanácsadó cég elemzése szerint kiemelkedő évet zárt a globális hotelpiac.
Indul a Marriott saját képzési programja

Indul a Marriott saját képzési programja 

LevelUp! elnevezéssel innovatív képzés indul a vendéglátóipari szakemberhiány pótlására a Marriott cégcsoport kezdeményezésére.
Moderonak indult, Meleaként nyílt meg Sárvár új ötcsillagos, tóparti szálláshelye

Moderonak indult, Meleaként nyílt meg Sárvár új ötcsillagos, tóparti szálláshelye 

Amelyet egy meghívásnak köszönhetően mi is kipróbálhattunk.
KSH: a vendégéjszakák száma 19, a vendégeké 23 százalékkal nőtt 2023 februárjához képest

KSH: a vendégéjszakák száma 19, a vendégeké 23 százalékkal nőtt 2023 februárjához képest 

A belföldi vendégek által eltöltött éjszakák száma 14, a külföldi vendégéjszakáké 24 százalékkal emelkedett.
Sajátos akciót hirdetett a leégett hotel - saját vendégei építhetik újjá

Sajátos akciót hirdetett a leégett hotel - saját vendégei építhetik újjá 

Adománygyűjtő akciót hirdetett a visegrádi hotel vezetősége.
A hotel, amely csak vonattal érkező vendégeket fogad

A hotel, amely csak vonattal érkező vendégeket fogad 

Norvégia legnagyobb fjordja közelében, gyönyörű környezetben fekszik a Vatnahalsen Hotel.
Luxusszálloda egy XVII. századi kastélyból

Luxusszálloda egy XVII. századi kastélyból 

A Château Neercanne egykor bárók otthona volt, ma Michelin-csillagos étterme miatt Hollandia kedvelt luxusszállodájává vált.
Szallas.hu: húsvéti locsolkodás helyett wellnesshotelben lazulás

Szallas.hu: húsvéti locsolkodás helyett wellnesshotelben lazulás 

A négynapos húsvéti hosszú hétvége és a tavaszi szünet sok magyarnak üdüléssel telik a szállásfoglaló portál adatai szerint.

Interjú

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?
Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.