Amennyire precíz a mi idő- és helyszínmeghatározásunk, annyira volt rébuszos a LOT és az EL AL szándéknyilatkozatának kommunikálása. A kódmegosztás még nagyjából világos: a hivatalos megfogalmazás szerint vagy egy, vagy több úton működtet a két légitársaság közös kód alatt járatot. Ezt annyival pontosították, hogy az így kiválasztott útvonalak érintik a Lengyelország és Izrael bármely pontja közt közvetlenül elérhető, valamint a hálózaton, átszállással elérhető desztinációkat. Tehát szándékaik szerint összehangolnák az átszállási lehetőségeket egymás hub-repülőterein. És ha ez nem lenne elég, a két fél egymás marketingtevékenységét is segítené. Az egyéb lehetőségekről mindenféle ágazati pletykák keringenek. A két fél igyekezett felhívni a figyelmet a két vállalat közötti hasonlóságokra, egyebek mellett a flottáikban működő Boeing 787 Dreamlinerekre.
Hogy javítsuk a lengyel-izraeli kapcsolatokat
A két férfi Rafal Milczarski, a LOT vezérigazgatója és Michael Strassburger, az EL AL izraeli légitársaság kereskedelmi elnökhelyettese volt. Amit aláírtak a lengyel, a magyar, az ukrán és az izraeli sajtó előtt egy szándéknyilatkozat volt arról, hogy közös kód alatt üzemeltetnek járatokat, valamint megvizsgálják az együttműködés egyéb lehetőségeit. Történt mindez a 2018. esztendőben, június 4. napján, Sydney-ben, a Sofitel pezsgő bárjában, a IATA 74. közgyűlésén.
Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!
Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!
2024. április 22. 15:30