Infografikán foglalta össze Európa nyaralási szokásait a TUI
13 európai piacának 2013-as trendjeit sűrítette egyetlen infografikába a világ egyik legnagyobb utazási konszernjének számító TUI Travel, amely alá világszerte több mint 240 márka tartozik, melyek évente összesen 30 millió embert utaztatnak.
Legkorábban a svájciak, németek és a britek foglalnak, a leghosszabb nyaralásra a hollandok utaznak. A nyár legnépszerűbb úti célja a TUI Travelnél Törökország volt, második helyen Görögország, a harmadikon a Baleári-szigetek végeztek.
Az infografikán jól megfigyelhetők az egyes piacok nyaralási szokásaiban jelentkező hasonlóságok és eltérések. Az ábrából kiderül, melyek voltak az idei sláger desztinációk, milyen úti célt választanak utasaik rövid és hosszabb kiruccanásaik során, hogy alakult idén a nyaralások átlagos hossza, és az év melyik időszakában kelnek leginkább útra az emberek.