hirdetés
hirdetés

Infografikán foglalta össze Európa nyaralási szokásait a TUI

13 európai piacának 2013-as trendjeit sűrítette egyetlen infografikába a világ egyik legnagyobb utazási konszernjének számító TUI Travel, amely alá világszerte több mint 240 márka tartozik, melyek évente összesen 30 millió embert utaztatnak.

hirdetés

Legkorábban a svájciak, németek és a britek foglalnak, a leghosszabb nyaralásra a hollandok utaznak. A nyár legnépszerűbb úti célja a TUI Travelnél Törökország volt, második helyen Görögország, a harmadikon a Baleári-szigetek végeztek. 

Az infografikán jól megfigyelhetők az egyes piacok nyaralási szokásaiban jelentkező hasonlóságok és eltérések. Az ábrából kiderül, melyek voltak az idei sláger desztinációk, milyen úti célt választanak utasaik rövid és hosszabb kiruccanásaik során, hogy alakult idén a nyaralások átlagos hossza, és az év melyik időszakában kelnek leginkább útra az emberek.

(forrás: Turizmus Online)
hirdetés

Címkék

TUI
Olvasói vélemény: 0.0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Figyelem - új mailcímek!

Felhívjuk figyelmüket, hogy email-címeink megváltoztak. Közleményeiket, híreiket, meghívóikat a  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  és a  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  email-címekre várjuk. Központi email-címünk: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. .

A korábbi email-címeinkre küldött tartalmak nem jutnak hozzánk. Kérjük, az új email-címekre frissítsék a listáikon a nevünk mellett az adatokat. Köszönjük!

hirdetés
hirdetés

Megjelent a Pont itt Magazin!

Friss lapszámunk fókuszában a szezonnyitás és a fenntarthatóság áll.

Találkozzunk a Facebookon!

Partnerünk