Itt a miniBUD

Januártól új szolgáltató üzemelteti a ferihegyi repülőtéri transzfereket. A miniBUD a Petrányi Autó és a BUDPORT konzorciuma, leendő ügyvezető igazgatója Limburger Lóránt, a Malév utolsó vezérigazgatója.

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Nyilvános tenderen keresett új üzemeltetőt a Budapest Airport a repülőtéri minibusz-szolgáltatásra. A pályázatot a Petrányi Autó és a BUDPORT konzorciuma nyerte el, amely miniBUD márkanév alatt indítja be a szolgáltatást január elsején. A kizárólagos szerződés öt évre szól.

A miniBUD új, rugalmas és egyszerű foglalási rendszerrel, kényelmes járművekkel, Wifi-szolgáltatással biztosítja a reptéri transzfert. Az alapszolgáltatást kedvezőbb áron kínálják, az utasnak ezenfelül lehetősége van extra szolgáltatásokat vásárolni.

A szolgáltatás indulását követően júniusig áll fel a teljes üzem, az utasok kiszolgálása ezalatt is zökkenőmentes marad. A repülőtéri minibuszflotta hatvan modern, kényelmes és környezetbarát járműből áll majd. A Petrányi Autó a flottát és a műszaki hátteret, a BUDPORT a légi utasok kiszolgálásának tapasztalatát hozta a közös vállalkozásba.

„A színvonalas szolgáltatás alapfeltétele nemcsak a hatvan korszerű kisbuszból álló flotta, hanem a fenntartásukhoz szükséges, folyamatos rendelkezésre állást biztosító műszaki háttér. A járműveket a repülőtéri műszaki bázisunkon szervizeljük majd” – mondta Petrányi Zoltán, a Petrányi Autó tulajdonosa.

„A szolgáltatás tervezésekor a repülőtéri utasélmény maximalizálása volt a fő szempont. Tudjuk, hogy a Magyarországra érkező külföldiek döntő benyomásokat szereznek, miközben a reptérről bejutnak a városba. A miniBUD szolgáltatásával Magyarország imázsához kívánunk hozzájárulni.” – mondta Galgóczy Ferenc, a BUDPORT tulajdonosa.

„Nem csupán fuvarozó szolgáltatóként kívánunk az utasok rendelkezésére állni, hanem teljes körű megoldással a repülőtértől a hotelig. A légitársaságok fedélzeti értékesítésének egyszerűsített rendszere elérhető lesz a miniBUD járművein is, a külföldi utasok részére elsősorban fővárosi idegenforgalmi szolgáltatásokat, a magyar utasoknak utasbiztosítást is értékesíteni tudunk” – tájékoztatott Limburger Lóránt, a miniBUD leendő ügyvezető igazgatója.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?
Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.