hirdetés
hirdetés

Külön márkát alapít zöld útjaira a TUI

A TUI önálló almárkát hoz létre kínálatában, hogy a felelősségteljes utazásra buzdítsa ügyfeleit.

hirdetés

A Holidays Forever termékeket a Thomson és a First Choice brandek üzleteiben és katalógusaiban lelhetik majd fel az utasok.

A TUI egy 20 pontból álló tervet dolgozott ki, miként tud hozzájárulni a nagyüzemi utaztatás felelősebbé tételéhez, ennek elemei, hogy légitársaságait az ágazat leginkább üzemanyagtakarékos légifuvarozóivá fejleszti, és az év végére irodái szén-dioxid kibocsátását 7 százalékkal mérsékli. Továbbá a TUI növeli azon partnerszállodáinak a számát is, amelyek csatlakoznak az úgynevezett Travelife Sustainability Audit rendszerhez. Ez a szisztéma a fenntarthatóság, a környezetbarát és felelősségteljes üzemelés szempontjai alapján osztályozza a hoteleket, és ehhez igazodóan ad számukra a TUI bronz, ezüst és arany fokozatot.

Július végére a Thomson és a First Choice oldalain elindul a felelősségteljes utakat, illetve szállodákat kínáló Holiday Forever micro-site.

Jane Ashton, a TUI felelősségteljes termékfejlesztésének a feje hangsúlyozta, nem terhelik extra költségek majd az új, zöld szemléletű utakat. Elmondta azt is, hogy egyelőre nem keresik az ilyen programokat, de ha felkínálják az utasok számára a lehetőséget, örömmel élnek vele.

A Clicktools közvéleménykutató cég egy év elején nyilvánosságra hozott felméréséből az derül ki, hogy a 830 megkérdezettnek mintegy 96 százaléka fontosnak tartja, hogy az üdülőhely, ahol pihenését tölti, ügyeljen a helyi környezet és állatvilág védelmére.

hirdetés
Olvasói vélemény: 0.0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Megjelent a Pont itt Magazin!

A legnagyobb versenytársak ma a turizmusban azok az ágazatok, amelyek elhalásszák az értékes munkaerőt. Ebben a versenyben a képzés a legnagyobb fegyver. Ez őszi lapszámunk egyik fókusztémája.

Találkozzunk a Facebookon!

Partnerünk