hirdetés
hirdetés

Kupon, kedvezmény és akció!

Hasznot hoz vagy inkább visz a turisztikai szolgáltatóknak a közösségi vásárlás? Konferencia október 25-én új helyszínen: Budapest, Oxygen Wellness - Aqua Lounge Étterem

hirdetés

A turizmusonline.hu internetes szavazásán a válaszadóknak csupán egynegyede mondta, azt, hogy egyértelmű hasznot hoz a szállodáknak a közösségi vásárlás,
ugyanennyien gondolják úgy, hogy hasznos, bár óvatosan kell bánni vele. Ugyanennyien gondolják úgy, hogy ugyanannyi előnye van, mint hátránya. Nagyjából ennyien vannak azok is, akik szerint jobb inkább kimaradni belőle. Akkor hát hol az igazság? Az biztos, hogy megoszlanak a vélemények a kérdésről. Ha többet akar megtudni a témáról, jöjjön el következő konferenciánkra!


Ügyféllojalitás és közösségi vásárlás a turizmusmarketingben

A közösségi vásárlással, valamint az ügyféllojalitás és a turizmus összefüggéseivel foglalkozik a következő Turizmus Akadémia, amelyet október 25-én rendezünk meg Budapesten. A rendezvényen Ön is felteheti kérdéseit szakértőinknek, és kifejtheti véleményét kerekasztal-beszélgetésünkön. Ne hagyja ki ezt az alkalmat!

Rendkívüli ajánlat: a konferenciára jelentkezők féléves Turizmus Trend előfizetést kapnak ajándékba!

Ismét Turizmus Akadémia! Október 25-én.

08.30-09.00 Regisztráció

09.30-10.00

A közösségi vásárlás elterjedése külföldön és Magyarországon

Kurucz Imre - NRC, fejlesztési igazgató

10.00-10.30

A közösségi vásárlás hatása az e-kereskedelemre

Barcza Enikő - KutatóCentrum, ügyvezető igazgató

10.30-11.00 Kávészünet

11.00-11.20

Az online szállodai voucher-értékesítés fejlődése és vadhajtásai 2005-2011

Réti Péter - Gulliver Üdülések Liciten, ügyvezető igazgató

11.20-11.40

Sokat árthat a kupon a szállodáknak

Hegedűs Attila - BDO Magyarország, ügyvezető igazgató

11.40-12.00

A közösségi vásárlásról szállodás szemmel

Szekerka András - Hunguest Hotels, e-business menedzser

12.00-13.15 Ebédszünet

13.15-14.00

Online foglalási rendszerek hatása a hazai turisztikai szolgáltatókra

Dunder Krisztián - tanácsadó

14.00-14.45

Hogyan lesz egyszeri látogatóból törzsvendég? Online marketing eszközökkel lojális ügyfelekért

Damjanovich Nebojsa - szállodai marketingtanácsadó

14.45-15.00 Kávészünet

15.00-16.00

Kerekasztal-beszélgetés a szállodai közösségi vásárlásról

Időpont: 2011. október. 25. 09:00

HelyszínOxygen Wellness - Aqua Lounge Étterem

1016 Budapest, Czakó u. 2- 4.

Jelentkezés és további információ:

Halász Dóra

T: +36 1 430 4564

Fax: +36 1 430 4579

E-mail:  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

hirdetés
Olvasói vélemény: 0.0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Megjelent a Pont itt Magazin!

Minden, ami Klasszis TopDesign 2022 versenyünkről tudható: pályázati kiírás, kategóriák, a hazai és nemzetközi zsűri tagjai, a verseny menete, díjátadó gála, valamint a győztesek bemutatása.

Találkozzunk a Facebookon!

Partnerünk