Miről szól 2012-ben a marketing?

Termékfejlesztés válságban, márkaépítés promóciókkal, fogyasztói hűség és közösségi kommunikáció. Erről szól a Kreatív, az Élelmiszer és a Turizmus Trend szaklap áprilisi konferenciája, ahol az esettanulmányoké lesz a főszerep.

A hirdetési pénz csak a kutya vacsorája lesz 2012-ben – ez derült ki a tavaly decemberi Média 2012. című konferencián, ahol a legnagyobb reklámköltéssel rendelkező szektorok marketinges döntéshozói mutatták meg, mire számíthat tőlük a médiaipar. Ebből az is következik, hogy a marketingeseknek kisebb büdzséből, és sokszor csökkentett stábbal kell csodát csinálniuk, vagyis növelni az eladásokat, csillogóbbá tenni a céget és a márkát. Mihez nyúlhatnak idén? Mitől nő az eladás, ha nincs pénz kommunikációra és fejlesztésekre?

A Kreatív, az Élelmiszer és a Turizmus Trend szaklap Marketingfórum című konferenciáján a négy legalapvetőbb marketinges folyamatra adunk aktuális válaszokat. Elsőként azt mutatjuk be, hogyan lehet ilyen gazdasági környezetben terméket szolgáltatást fejleszteni, melyek azok a területek, ahol van értelme ilyenben gondolkodni. Milyen trendek befolyásolják a fogyasztókat, és hogyan hat mindez a napi és tartós fogyasztási cikkek vásárlására.

Külön blokk foglalkozik a hűségprogramokkal. A nagy kérdésre, hogyan lesz egy vevőből lojális törzsvásárló, a Tesco, a Vodafone és az MKB bank vezetői adnak választ.
Szintén esettanulmányok segítségével mutatjuk be, milyen taktikai eszközökkel növelhető az értékesítés és azt is, hogyan lehet promóciókkal márkát építeni.

Az elmúlt két évben nem volt olyan szakmai konferencia, ahol ne esett volna szó a közösségi média erejéről. A Marketingfórumon inkább azt mutatjuk meg, egyáltalán kinek érdemes erre a felületre koncentrálni, mennyibe kerül a jelenlét és mit hozhat.

A konferencián az esettanulmányoké a főszerep. Arra törekedtünk, kevés általánosságot és sok azonnal alkalmazható tudást adjanak át az előadók. Éppen ezért, ezen az eseményen marketingesek állnak majd a színpadon és saját tapasztalataikat osztják meg.
Az esemény a fenntarthatóságért sokat tevő vállalatokat elismerő I. FMCG Greennovációs Nagydíj átadásával fejeződik be, amit kötetlen koktélparti követ, ahol a marketing területén dolgozók közvetlenül is információt cserélhetnek egymással.

További információkat, a teljes programot a konferencia weboldalán olvashatják el!

 


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?
Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.