hirdetés
hirdetés

Óriásplakátokon a három népszerű fotós budapesti képei

A Bálna előterében kültéri kiállítás nyílt a Budapest a szemünk előtt című fotókampányban szereplő ikonikus fővárosi helyszíneket megjelenítő képekből.

hirdetés

A Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ szervezte a kampányt: a szakmai zsűri által kiválasztott 15 képet a közösségi médiában népszerűsítette és versenyeztette. A legtöbb szavazatot kapott fotós mellett a szavazók között értékes fotófelszerelésre váltható utalványokat sorsoltak ki. A nyertes alkotásokat az ország 400 pontján órásplakátokon láthatja a lakosság.

A Bálnában zajlott sajtótájékoztatót követően mindhárom fotós (Bódis Krisztián, Hlinka Zsolt és Soós Bertalan) személyesen mutatta be alkotásait a media képviselőinek. A közönségszavazás kedvence Soós Bertalan Lánchídon készült képe lett, amin a fotós egy fiatal család szemszögéből láttatja a hídon felvonuló biciklistákat.



Bán Teodóra, a BFTK Nonprofit Kft. ügyvezetője  kiemelte: a kampány jó lehetőséget biztosított arra, hogy a Budapesten és az ország más pontjain élők is rácsodálkozzanak a főváros olyan szépségeire, melyek a hétköznapokban elkerülik a figyelmüket. Bagdi Gábor, Budapest főpolgármester helyettese rámutatott, hogy ezek a fotók a főváros dinamikus, fiatalos, modern arculatát emelik ki. Ilyen, és ehhez hasonló kezdeményezések, (Budapeset legszebb teraszai, kertjei) a mindennapjaiban  is élhető, szerethető, kül- és belföldön egyre népszerűbb Budapestet láttatnak velünk. Az ezekeből a fotókból készült, országszerte négyszáz helyen kiállított óriásplakátok meghittebbé teszik a vidék és a főváros kapcsolatát. 



Kolovratnik Krisztián színész és fotós  a digitalis technika új, szubjektív látásmódját üdvözölte a fotósok képein, míg Seres Szilvia fotóesztéta hangsúlyozta, hogy korunkban a szöveget megelőzi a kép hatása. Jó gondolat, hogy a főváros állandóan változó mindennapjait Klösz György hagyományait követően nekilátunk megörökíteni.



A kezdeményezés folytatása a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ által ősszel induló “Lélekző Budapest” című városkommunikációs kampány. Az őszi pályázat célja egy megújult budapesti tematikájú sajtóképadatbázis létrehozása, ami a már megszokott turisztikai fotók mellett egy frissebb, városi szemléletet közvetít egyedi, izgalmas, de mindenki számára ismerős, szerethető életképeken keresztül. 

hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Kiadónk társoldalai