Poszt-Covid gyógyprogramot indít az Ensana

Európa vezető gyógyszálloda üzemeltetőjének újszerű integratív koncepciója a természetes gyógyító erőforrásokat orvosi szakértelemmel ötvözi - tájékoztatta szerkesztőségünket a szállodalánc.

Az Ensana, Európa vezető gyógyfürdőmárkája, kifejlesztett egy új, a légzőszervek helyreállítását célzó programot azok számára, akik Covid-19-ben vagy más légúti betegségben szenvedtek. Az új gyógyprogram egyedülálló módon támogatja az immunrendszert a helyi természetes gyógyhatású erőforrások, az orvosi szakértelem és a hagyományos gyógykezelések kombinálásával. A speciális kezeléseket tartalmazó csomagot olyan vendégek is igénybe vehetik, akik immunrendszerüket kívánják erősíteni a légzőszervi betegségek megelőzésének céljából.

A Magyarországon 3 desztinációban elérhető “Könnyed légzés” program a légzőrendszer regenerálására összpontosít. A 21 kezelést tartalmazó hétéjszakás wellness-tartózkodás alatt többek között ásványi fürdőket, oxigén inhalációt, légzőgyakorlatokat, masszázst, hidroterápiát, sóbarlang kezelést, váltófürdőt, infravörös terápiát, iszapkezeléseket, vezetett Nordic Walking túrákat és további, a helyi adottságoktól is függő terápiát alkalmaznak.

„Az egyedülálló természeti erőforrásaink - mint a termálvíz és az iszap - gyógyító tulajdonságait az orvosok és terapeuták szakmai ismereteivel ötvözve a szállodaláncnál lehetőség nyílik komplex gyógyprogramok összeállításra” - mondta el Mark Hennebry, az társaság vezérigazgatója. „Az első szállodák nyitása óta folyamatosan vendégeink egészségére és jó közérzetére összpontosítunk, az új program egy további módja annak, hogy integratív koncepciónk - több évtizedes tapasztalatokra alapozva - segíthesse vendégeinket egészségükkel kapcsolatos céljaik megvalósításában.”

A „Könnyed légzés” programja a magyarországi szállodákon kívül a Cseh Köztársaságban, Romániában és Szlovákiában is elérhető az érdeklődők számára, ráadásul többféle árszínvonalon, 3 és 5-csillagos szálláskategóriában is. „Mindig azt vallottuk, hogy a jó egészség olyasmi, amit minden embernek elérhetővé kell tenni. Napjainkban ez kiemelt fontosságúvá vált, hiszen a pandémia megmutatta, hogy egészségi állapotunk minden más értéknél fontosabb” - tette hozzá Mark Hennebry.

Míg az elmúlt évben a szállodák többsége a korlátozások miatt üzemszünetre kényszerült, a szállodavállalat a létesítmények korszerűsítésére fordította az időt, jelentős beruházásokat végzett valamennyi szállodájában, melyek elsősorban a szobák és éttermek felújítására és korszerűsítésére fókuszáltak. Az elmúlt évben az Ensana megnyitotta első brit gyógyszállodáját is, a Buxton Crescent hotelt, amely Kelet-Közép-Anglia festői Peak District területén található György korabeli épület. A teljeskörűen felújított szállodában a helyi termálvizet használják a széleskörű hidroterápiás kezelésekhez.

A lánc szállodái arra készülnek, hogy májustól vagy júniustól újra fogadhatják a vendégeket, így a márka egy új hűségprogramot, az Ensana Life-ot is elindította, amely kedvezményeket és előnyöket biztosít a visszatérő vendégeknek. Az újbóli megnyitásra szigorú higiéniai és biztonsági protokollokat állított fel, amelyek túlmutatnak a helyi kormányzati előírásokon, beleértve a személyzet tesztelését, oltását, illetve testhőmérsékletének mérését, a szálloda minden területének gyakori fertőtlenítését, valamint a vendégek biztonságos távolságtartásának biztosítását.

 

 

 


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.
„Egy B2B vásárt részesítenénk előnyben, ahol a szakmai tapasztalatcsere venné át a főszerepet”

„Egy B2B vásárt részesítenénk előnyben, ahol a szakmai tapasztalatcsere venné át a főszerepet” 

 Molnár Judittal, a Magyar Utazási Irodák Szövetsége (MUISZ) elnökével beszélgettünk.
Történetek a Várból: végre nem hajtott végrehajtásról, kitiltott turistabuszok behajtásáról

Történetek a Várból: végre nem hajtott végrehajtásról, kitiltott turistabuszok behajtásáról 

Sokak előtt ismert a Ruszwurm Cukrászda tulajdonosa, Szamos Miklós és a Budavári Önkormányzat jelenlegi vezetője, Váradiné Naszályi Márta polgármester között zajló vita. Erről és a turistabuszok ügyéről is beszélgettünk.