Ragyogó színek, megnyerő mosolyok

Megújulás és tradíció – az Air Malta a múltra alapoz, ám új szelek szárnyán repül.

Új logó, új egyenruhák, új festés a gépek oldalán. Ragyogó mediterrán színek, vendégszerető mosolyok hívogatnak a „lovagok szigetére”.

Az Air Malta légitársaság közvetlen járata idén egész nyáron közlekedik Budapest és a mediterrán sziget között. Az Air Malta hagyományos légitársaságként az all inclusive árpolitikát folytatva ingyen húsz kilogramm poggyászt, tíz kilogramm kézipoggyászt, valamint ingyenes utasfelvételt és beszállítást nyújt az utasainak. A kétórás járaton az utasokat ingyenszendviccsel és -üdítővel várja a légitársaság.

Málta büszke nagykövete

Nemrég vidám, lendületes arculatot kapott Málta nemzeti légitársasága. Az Air Malta már Airbus típusú gépeinek új, derűs színeivel is jelzi, hogy a sziget hagyományaira és vonzó természeti adottságaira méltán büszke máltaiak nagykövete kíván lenni világszerte.

Az Air Malta, különösen tavalyi megújulása óta, mindent meg is tesz azért, hogy a jellegzetes máltai kereszt képzeletünkben a kristálytiszta tengerrel, a színvonalas vendéglátással, az izgalmas történelmi emlékekkel kapcsolódjon össze. A sort még sokáig folytathatnánk, hiszen Málta – testvérszigeteivel, Gozóval és Cominóval – éppúgy vonzza a pihenni és napozni vágyó vendégeket, mint az aktív pihenésre vágyókat, egyaránt képes megszólítani a történelmi múlt vagy éppen a vízi sportok szerelmeseit. Valletta középkori óvárosa, sziklás tengeröblök, fieszták és a természet nyugalma – ez mind Málta. A szigetország sokoldalúságát az új brand frappánsan jeleníti meg.

Jelen a neten

A légitársaság barátságos személyzetének új egyenruhája nem csupán a járatokon tűnik fel, hiszen az interneten is igen aktív Air Malta többek között vidám, figyelemfelkeltő spotokkal csalogatja az utasokat. Egyik lendületes és szórakoztató kisfilmjében például a népszerű Gangnam Style című slágerre ropják a táncot a csinos légiutas- kísérők és a pilóta. Végül kiderül, a mobiltelefonok kikapcsolására hívják fel a figyelmünket, valljuk be, nem mindennapi módon.

A 2012-ben bevezetett brandstratégia keretében megújult az Air Malta világhálós profilja is. Friss és jól használható honlapon tájékozódhatunk az aktuális tudnivalókról (www. airmalta.com), míg egy másik webes felületre bárki feltöltheti saját videóját máltai nyaralásáról (www.mymaltastory.com). A közösségi oldalakon is hangsúlyosan jelen van a mintegy 35 célállomásra repülő légitársaság. Facebook- oldalára rendszeresen kerül izgalmas, színes újdonság, és aktív a Twitteren is.

Négy évtized a levegőben

Az Air Malta első frissen átfestett gépe tavaly szeptemberben mutatkozott be a Máltán rendezett nemzetközi légi parádén (International Airshow). A gépek oldalán a máltai szimbólumok mellett a „The airline of the Maltese Islands” felirat is hangsúlyozza származásukat.

A köztársaság kikiáltásának évében, 1974-ben szállt fel az Air Malta első járata, összekötve a kicsiny szigetországot a nagyvilággal és új turisztikai piacokat nyitva meg Málta számára. Azóta sokat változott a világ és benne Málta is, alig félmillió lakosával. A közlekedés még ma is a brit mintát követi, ám a mediterrán szigetcsoport, amely a hatvanas évekig Nagy-Britanniához tartozott, ma már uniós ország. Így nyaralásunk során kényelmesen, euróval fizethetünk a színvonalas szolgáltatásokért. Legyen az városnézés Valletta óvárosában, angolnyelv-tanfolyam vagy búvárkodás egy félreeső tengeröbölben.

Az új brand merész, színes és magabiztos. Az üzenet világos: az Air Malta nem csupán talpon marad, folyamatosan fejlődik is. A szigetország hagyományaira és nemzeti büszkeségére épít a máltai légitársaság, modern arculata ugyanakkor jelzi: olyan cégről van szó, amely a 21. században is képes sikeresen működni.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.
„Egy B2B vásárt részesítenénk előnyben, ahol a szakmai tapasztalatcsere venné át a főszerepet”

„Egy B2B vásárt részesítenénk előnyben, ahol a szakmai tapasztalatcsere venné át a főszerepet” 

 Molnár Judittal, a Magyar Utazási Irodák Szövetsége (MUISZ) elnökével beszélgettünk.
Történetek a Várból: végre nem hajtott végrehajtásról, kitiltott turistabuszok behajtásáról

Történetek a Várból: végre nem hajtott végrehajtásról, kitiltott turistabuszok behajtásáról 

Sokak előtt ismert a Ruszwurm Cukrászda tulajdonosa, Szamos Miklós és a Budavári Önkormányzat jelenlegi vezetője, Váradiné Naszályi Márta polgármester között zajló vita. Erről és a turistabuszok ügyéről is beszélgettünk.