hirdetés
hirdetés

Ragyogó színek, megnyerő mosolyok

Megújulás és tradíció – az Air Malta a múltra alapoz, ám új szelek szárnyán repül.

hirdetés

Új logó, új egyenruhák, új festés a gépek oldalán. Ragyogó mediterrán színek, vendégszerető mosolyok hívogatnak a „lovagok szigetére”.

Az Air Malta légitársaság közvetlen járata idén egész nyáron közlekedik Budapest és a mediterrán sziget között. Az Air Malta hagyományos légitársaságként az all inclusive árpolitikát folytatva ingyen húsz kilogramm poggyászt, tíz kilogramm kézipoggyászt, valamint ingyenes utasfelvételt és beszállítást nyújt az utasainak. A kétórás járaton az utasokat ingyenszendviccsel és -üdítővel várja a légitársaság.

Málta büszke nagykövete

Nemrég vidám, lendületes arculatot kapott Málta nemzeti légitársasága. Az Air Malta már Airbus típusú gépeinek új, derűs színeivel is jelzi, hogy a sziget hagyományaira és vonzó természeti adottságaira méltán büszke máltaiak nagykövete kíván lenni világszerte.

Az Air Malta, különösen tavalyi megújulása óta, mindent meg is tesz azért, hogy a jellegzetes máltai kereszt képzeletünkben a kristálytiszta tengerrel, a színvonalas vendéglátással, az izgalmas történelmi emlékekkel kapcsolódjon össze. A sort még sokáig folytathatnánk, hiszen Málta – testvérszigeteivel, Gozóval és Cominóval – éppúgy vonzza a pihenni és napozni vágyó vendégeket, mint az aktív pihenésre vágyókat, egyaránt képes megszólítani a történelmi múlt vagy éppen a vízi sportok szerelmeseit. Valletta középkori óvárosa, sziklás tengeröblök, fieszták és a természet nyugalma – ez mind Málta. A szigetország sokoldalúságát az új brand frappánsan jeleníti meg.

Jelen a neten

A légitársaság barátságos személyzetének új egyenruhája nem csupán a járatokon tűnik fel, hiszen az interneten is igen aktív Air Malta többek között vidám, figyelemfelkeltő spotokkal csalogatja az utasokat. Egyik lendületes és szórakoztató kisfilmjében például a népszerű Gangnam Style című slágerre ropják a táncot a csinos légiutas- kísérők és a pilóta. Végül kiderül, a mobiltelefonok kikapcsolására hívják fel a figyelmünket, valljuk be, nem mindennapi módon.

A 2012-ben bevezetett brandstratégia keretében megújult az Air Malta világhálós profilja is. Friss és jól használható honlapon tájékozódhatunk az aktuális tudnivalókról (www. airmalta.com), míg egy másik webes felületre bárki feltöltheti saját videóját máltai nyaralásáról (www.mymaltastory.com). A közösségi oldalakon is hangsúlyosan jelen van a mintegy 35 célállomásra repülő légitársaság. Facebook- oldalára rendszeresen kerül izgalmas, színes újdonság, és aktív a Twitteren is.

Négy évtized a levegőben

Az Air Malta első frissen átfestett gépe tavaly szeptemberben mutatkozott be a Máltán rendezett nemzetközi légi parádén (International Airshow). A gépek oldalán a máltai szimbólumok mellett a „The airline of the Maltese Islands” felirat is hangsúlyozza származásukat.

A köztársaság kikiáltásának évében, 1974-ben szállt fel az Air Malta első járata, összekötve a kicsiny szigetországot a nagyvilággal és új turisztikai piacokat nyitva meg Málta számára. Azóta sokat változott a világ és benne Málta is, alig félmillió lakosával. A közlekedés még ma is a brit mintát követi, ám a mediterrán szigetcsoport, amely a hatvanas évekig Nagy-Britanniához tartozott, ma már uniós ország. Így nyaralásunk során kényelmesen, euróval fizethetünk a színvonalas szolgáltatásokért. Legyen az városnézés Valletta óvárosában, angolnyelv-tanfolyam vagy búvárkodás egy félreeső tengeröbölben.

Az új brand merész, színes és magabiztos. Az üzenet világos: az Air Malta nem csupán talpon marad, folyamatosan fejlődik is. A szigetország hagyományaira és nemzeti büszkeségére épít a máltai légitársaság, modern arculata ugyanakkor jelzi: olyan cégről van szó, amely a 21. században is képes sikeresen működni.

hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0.0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Pályázzon és nyerjen!

Meghosszabbított jelentkezési határidő: szeptember 30.!
Legyen részese Magyarország nemzetközi szinten is elismert szálloda- és vendéglátóipari designversenyének, a Klasszis TopDesign 2022-nek, ahol egyedül az számít, mennyire szép, különleges és egyedi az a kisebb-nagyobb szálláshely, vendéglátóegység, irodai vendéglátóhely, borászat, pincészet vagy a Horeca-szegmenst megcélzó digitális platform, innováció vagy más beszállítói termék, amely az Ön tulajdonában van vagy Ön üzemelteti. További információ és a pályázat beadása
: ITT

hirdetés
hirdetés

Megjelent a Pont itt Magazin!

Friss lapszámunk fókuszában a szezonnyitás és a fenntarthatóság áll.

Találkozzunk a Facebookon!

Partnerünk