hirdetés
hirdetés

Sentiment analízis és hangulattérkép

Minden szálloda legfőbb célja, hogy vendéget nyerjen magának. Kritikus jelentősége van annak, hogy megértsük azt, hogy a vendégértékelések hogyan befolyásolják a mai utazóközönség foglalási döntéseit, és mi a legjobb módja annak, hogy ezeket a szálloda a saját előnyére fordítsa.

hirdetés

Mennyire hagyatkoznak a vendégek az utazási döntésnél a véleményekre?

(Status Labs statisztikái alapján):

● A megkérdezettek 87%-a olvas vendégvéleményeket a döntés meghozatala előtt (2020)- ez 6%-os növekedés 2019-es képest és 20%-os növekedés 2010-hez képest

● A megkérdezettek 79%-a ugyanannyira hisz az online véleményeknek, mint a saját családjának vagy ismerőseinek

● A megkérdezettek 94% azt nyilatkozta, hogy a pozitív vélemények hatására nagyobb eséllyel kedvelik meg a szállodát

A fentiek egyértelműen bizonyítják, hogy mekkora jelentősége van a vendégvéleményeknek.

A reputáció menedzsment számos kihívással és lehetőséggel jár a szállodák számára. Ezeket a lehetőségeket kiaknázva valós adatok, valós információk állhatnak a szállodák rendelkezésére, ahhoz, hogy megértsék a legújabb vendégigényeket.



A vendégek megértése és igényeik felmérése a kulcsa annak, hogy vendégeket nyerjünk szállodánknak, valamint, hogy felejthetetlen élményeket tudjunk nyújtani. Ezt egyetlen dolog teszi lehetővé: meghallgatni vendégeinket. Ez pedig mihez vezet? Visszajelzéshez és adathoz.

A vélemények valós idejű és minden részletre kiterjedő elemzése megoldást nyújt és irányt mutat. Mit tudhatunk meg a véleményekből?

Egy szóval: mindent.

A valós, színtiszta meztelen igazságot. A vendégek kendőzetlen, köntörfalazás nélküli tapasztalatait, elvárásaikat, legfőbb vágyaikat.

Hogy mit gondolnak rólad valójában a vendégeid és ez hogyan befolyásolja a bevételedet, valamint ezekre alapozva milyen menedzsment döntéseket tudsz meghozni, abban a professzionális véleménykezelés és adatelemzés lehet segítségedre.

A sentiment analízis során azokat az említéseket (érzéseket) veszik figyelembe, amik alapvetően meghatározzák és befolyásolják a szállodai szegmensek pontszámait.



A hangulattérkép segítségével pedig pontosan tud tájékozódni a szálloda, hogy melyik irányba és milyen úton kell haladni a siker felé.

A reputációs pontszám, mint fontos KPI, egyre felbecsülhetetlenebb. Az ár és revenue management minden vállalkozás alapja, de ezek a mutatók nem elegek ahhoz, hogy visszatérő vendégeket generáljanak.

Meghallgatni a vendégeket, figyelni az igényekre és azok alapján fejleszteni. Ez szükséges ahhoz, hogy a vendégek visszatérjenek, és hajlandóak legyenek többet fizetni.

Az Everguest segítségével most felmérheted, hogy mit gondolnak rólad a vendégeid, mik a problémák és hogyan oldd meg azokat. Kérd az első ingyenes konzultációt és egy teljes reputációs auditot, hogy felkészülten várhasd az újonnan felmerülő legújabb vendégigényeket!

hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0.0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Megjelent a Pont itt Magazin!

A legnagyobb versenytársak ma a turizmusban azok az ágazatok, amelyek elhalásszák az értékes munkaerőt. Ebben a versenyben a képzés a legnagyobb fegyver. Ez őszi lapszámunk egyik fókusztémája.

Találkozzunk a Facebookon!

Partnerünk