Sikeres az MTÜ nyári kampányfilmje

Augusztus elején készült el a Magyarország Rád vár kampány image filmje, amely azonnal rendkívül népszerű lett, folyamatosan érkeznek a pozitív visszajelzések, és a közösségi oldalakon mindössze két hét alatt már 1.4 millió ember látta. Kifejezetten dicsérik a hozzászólók a zenei aláfestést is, és nagyon sokan kérdezték meg, hogy hol hallgatható meg az egész dal. Hamarosan megjelenik a teljes verzió, és terveink szerint a rádiók is játszani fogják.

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Augusztus elején elevenedtek meg a plakátok, ekkor készült el a Magyarország Rád vár kampány kisfilmje, amely a június közepe óta tartó sikeres plakát- és online kampány következő lépése volt.

Az image film ugyanúgy, mint eddig a plakátok és online hirdetések, a hazai, kevésbé ismert kulturális, épített és természeti értékeket mutatja be, és népszerűsíti.

Négy helyszínen négy napon át forgatták a filmet 34 szereplővel, és a zenei aláfestés is különleges: egy saját, kifejezetten a filmhez írt dalt lehet hallani a kisfilmben.

Ez a 30 másodperces dal azonnal annyira népszerű lett, hogy már a kisfilm megjelenésének napja óta érkeznek a kérdések arról: hol lehet a teljes zeneszámot meghallgatni.

Erre már nem kell sokat várni, már elkészült és hamarosan megjelenik a teljes verzió, amelyet a rádiók is játszani fognak, így jó esély van arra, hogy sláger válik az eredetileg aláfestő zenének készült dalból. És a tervek szerint a dalt a későbbi kampányokban is használni fogja a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ). 

{youtube|id=RbUipyzMJJU}

A kisfilm egyébként kiemelkedően népszerű, az MTÜ Facebook oldalán már több mint 250 ezer, a Youtube csatornán pedig 1,15 millió ember látta mindössze két hét alatt. 

Az új kampányoknak és a közösségimédia-csatornák átalakulásának köszönhetően a nyári időszak alatt nagyságrendileg megnövekedett Magyarország turisztikai kommunikációs jelenléte a közösségi médiában magyar és angol nyelven egyaránt.

A Facebookon most több mint negyedmillió követője van az MTÜ oldalainak, és kiugróan népszerű a Virágos Magyarország oldala is. A #hellohungary hashtaget pedig a nyári aktivitásoknak köszönhetően már több mint 30 ezerszer használták az Instagramon.


Alkoholtilalom és a bulihajók száműzése - a főváros rendezné a pesti rakpart problémáit

Alkoholtilalom és a bulihajók száműzése - a főváros rendezné a pesti rakpart problémáit 

A fővárosi önkormányzat kitiltaná a hajók nagy részét a pesti rakpartról.
Két napig hajnalig nyitva a Szentendrei Skanzen

Két napig hajnalig nyitva a Szentendrei Skanzen 

Új zenei és művészeti fesztivállal bővül a Szabadtéri Néprajzi Múzeum programkínálata.
Ismét találkozhatunk a Google Utcakép autóival

Ismét találkozhatunk a Google Utcakép autóival 

A Google Utcakép autói idén tavasszal újra visszatérnek a magyar utakra.
Különleges túraútvonalon láthatóak a Kékvándor fotográfiák

Különleges túraútvonalon láthatóak a Kékvándor fotográfiák 

Túraútvonal-szerű kiállításon tekinthetők meg Burger Barna az Országos Kéktúrán készült fotográfiái a Természettudományi Múzeumban
Sok munkavállaló ragaszkodik az otthoni munkavégzéshez

Sok munkavállaló ragaszkodik az otthoni munkavégzéshez 

A nagyobb rugalmasságra már a pandémia idején is volt igény.
Kertek a turizmusban,  turizmus a kertekben

Kertek a turizmusban, turizmus a kertekben 

Kétnapos, "Kertörökség a turizmusban" címmel konferencia vette kezdetét szerdán, a Petőfi Irodalmi Múzeumban.
Szezonnyitó kedvezmények várják hétvégén a bringásokat

Szezonnyitó kedvezmények várják hétvégén a bringásokat 

Több mint 80 kerékpárosbarát szolgáltató készül akcióval hétvégén a Föld napjára. 
Az Év Tájházvezetője díj Újbarokra került

Az Év Tájházvezetője díj Újbarokra került 

Az Év Tájházvezetője elismerést és a Tájházak és Szabadtéri Múzeumok Szövetsége életműdíjat adták át Szentendrén, a Skanzenben.
Esztergom megnyitotta az idei rendezvényszezont

Esztergom megnyitotta az idei rendezvényszezont 

Esztergom minden korábbinál színesebb rendezvényszezont nyit az idei évben.
Először született magyar győzelem a brüsszeli díjátadón

Először született magyar győzelem a brüsszeli díjátadón 

A fesztivál során immár negyedszerre osztották ki a rangos NEB díjakat, amelyek innovatív és fenntartható európai projekteket díjaznak

Interjú

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?
Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.