hirdetés
hirdetés

Terra tervek télre

A Terra Reisen téli katalógusa 43 új szálláshelyet tartalmaz majd, a katalógusbeli szállodák száma 130-ról 147-re emelkedik tavalyhoz képest. Az idei téli Terra katalógus tele van napi érkezésekkel és előfoglalási kedvezményekkel, mondta el a TurizmusOnline-nak Csákány Csaba, a Terra Reisen magyarországi vezetője.

hirdetés

A 2011-es nyári szezon valamelyes alulmúlta a várakozásokat, árulta el lapunknak az igazgató. A tavalyi nyári szezont kb. 98%-ban sikerült hozni, ami marginális visszaesés.

„Ezt a jelenlegi gazdasági helyzetben nem tartom rossznak; a tulajdonos osztrák cég is így látja. Szerettünk volna egy kicsit fejlődni, - hiszen akinek nincs elegendő forrása egy repülős útra, gondoltuk, autóval megy – de ettől elmaradtunk” – fűzte hozzá a szakember.

Elmondása szerint a trend érdekes volt: egyre több szállodát foglaltak az utasok, az apartmanok kárára. Ennek két oka lehetséges: vagy átalakult a magyar piac, és az utasok egyre inkább igénylik a minőségi szállodákat ellátással. Vagy az a vásárlói réteg, amely eddig éppen hogy csak megengedhette magának a külföldi nyaralást (apartmanban), annak idén már nem volt rá kerete.

Télre nincsenek nagyravágyó terveink, szeretnénk a tavalyi téli szezon eredményeit elérni, de sajnos ebben is pesszimista vagyok, mondta el Csákány Csaba. Miután mi síutakat kínálunk, valószínűnek tartom, hogy a vásárlóerő csökkenése pont az általunk kínált úttípusoknál mutatkozik meg a legerősebben, tehát a síelést törlik a nem fanatikus „hó-szerelmesek”, vagy kiugranak „privátban” egy pár napra Ausztriába/Szlovákiába. 

A Terra idei téli katalógusában 43 új szálláshely van, a katalógusbeli szállodák száma 130-ról 147-re nőtt tavalyhoz képest. A katalógus tele van napi érkezésekkel és előfoglalási kedvezményekkel.

hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0.0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Pályázzon és nyerjen!

Meghosszabbított jelentkezési határidő: szeptember 30.!
Legyen részese Magyarország nemzetközi szinten is elismert szálloda- és vendéglátóipari designversenyének, a Klasszis TopDesign 2022-nek, ahol egyedül az számít, mennyire szép, különleges és egyedi az a kisebb-nagyobb szálláshely, vendéglátóegység, irodai vendéglátóhely, borászat, pincészet vagy a Horeca-szegmenst megcélzó digitális platform, innováció vagy más beszállítói termék, amely az Ön tulajdonában van vagy Ön üzemelteti. További információ és a pályázat beadása
: ITT

hirdetés
hirdetés