hirdetés
hirdetés

TOP Ausztria találkozó a Robinson étteremben

Emanuel Lehner, az Osztrák Nemzeti Idegenforgalmi Képviselet közép-európai regionális igazgatója a Városligeti –tó szigetén kialakított hangulatos helyszínen tudakolta az Ausztriába utaztató partnerirodák képviselőitől, hogy milyen támogatást nyújthat munkájukhoz az Österreich Werbung.

hirdetés

2010-ben 1,5 millió vendégéjszakát töltöttek el hazánkfiai Ausztriában, ezzel a 10. helyet foglalva el a küldő országok sorában. Az elmúlt téli szezonban a magyar vendégek számában 5,5 százalékos növekedést regisztráltak (március eredménye kiugró, 13 százalékos volt). Ausztria piacvezető szerepet ért el az alpesi téli turizmusban; a képviselet célja, hogy a magyar vendégeket a nyugati régiók számára is megnyerje (Tirolba csak a magyar síelők 10 százaléka jut el). November végén ennek jegyében a SalzburgerLand tanulmányúton fogadja a legtöbb vendéget küldő magyar utazási irodákat. A workshopok és tanulmányutak mellett két nyári és egy téli kampányt (print és online) terveznek. Ezúttal a nyári szezon felturbózása volt a kötetlen beszélgetés tárgya. A cél, hogy a magyar turistákat megnyerjék a családi-és élményüdülést nyújtó osztrák alpesi régióknak.

A képviselet Magyarország tanulmányt készíttetett, ennek megállapításait Borsi Valéria ismertette. A következő években 2,4 millió magyar tervez külföldi utat, ebből 750 ezer Ausztriába. A forgalom szezonális megoszlása télen 60, nyáron 40 százalék. Az elmúlt évben Stájerországba 29, Karintiába 21, Salzburgba 18 és Tirolba 10 százalékuk utazott. Az Ausztriába utazók legnagyobb számban a Közép-Magyarországon, ill. Budapesten lakók köréből kerülnek ki, a legkisebb érdeklődés a dél-alföldi régióban mutatkozik.

hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Kiadónk társoldalai