Új értékesítési vezetővel készül az Accent a közelgő nyitásra

Hetek óta a nyitást követő értékesítési és marketing stratégiák vannak fókuszban az Accent Hotelsnél. A turizmus komplex és lépcsőzetes újraépülésére készülve a cégcsoport új kollégával erősíti budapesti irodájának értékesítési és marketing csapatát.

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Csapó László március végétől, mint Head of Sales csatlakozott az Accenthez. A fiatal szakember az értékesítés különböző területein dolgozott a legnagyobb francia szállodalánc budapesti egységeiben, majd értékesítési vezetőként irányította a budaörsi Holiday Inn sales csapatát. A légitársaságok irányába tett rövid kitekintést követően tért most vissza a szállodaiparba a magyar szállodaüzemeltető kötelékein belül - tájékoztatta lapunkat a társaság.

 

„Az idei évben is élénk keresletet várunk a vidéki szállodáink iránt, amit a beérkező foglalások száma is alátámaszt. Azt látjuk, hogy a biztonságot nyújtó, kiszámítható arculatot és cégpolitikát képviselő szállodák felé fordulhatnak a vendégek, így a nemzetközi márkák és az üzemeltetés minőségét előtérbe helyező lokális üzemelés alatt álló hotelek válhatnak keresettekké. Továbbra is kiemelt figyelmet fektetünk a higiéniai protokollra, mely szavatolja az Accent által üzemeltett szállodákba érkező vendégek biztonságát és gondtalan kikapcsolódását” - vélekedik Csapó László a turizmus és a vendégek választását motiváló tényezők alakulásáról a következő években.

A vállalat fő célkitűzése, hogy a válságot követő piaci változásokhoz a leggyorsabban tudja adaptálni szállodáit és üzemeltetési rendszereit. „Független, lokális szállodaüzemeltetőként egyszerre tervezzük kihasználni a hotelek közötti szinergiák lehetőségeit és azt a rugalmasságot, amit a piac legnagyobb szereplőivel szemben egy kisebb szállodacsoport, mint mi, az előnyére fordíthat” - teszi hozzá Kerek Péter, az Accent Hotels stratégiai igazgatója.

 

Kerek Péter azt is hozzátette, hogy a tavalyihoz hasonlóan, az egyéni szabadiős szegmens kereslete által vezérelt erős nyarat várnak, de érezhető a cégek türelmetlensége is, hogy újra lehessen személyes találkozókat, rendezvényeket szervezni, mert a humán kapcsolattartás mindenkinek hiányzik. Rizikónak érzi, hogy Európa egyik legjobb átoltottsági aránnyal rendelkező országaként, mekkora erővel fognak a piacunk felé fordulni a tengerparti desztinációk, illetve corporate területen a multik globális és regionális belső szabályozásai mennyire lesznek óvatosak, nehezítve ezzel a lokális céges rendezvények megszervezésének lehetőségét.

A cég szállodáiban a kényszerszünet alatt a kollégák többek között a hotelek csinosításával, nagytakarításával, általános karbantartásával foglalkoznak, illetve a kollégák tréningezése, képzése zajlik. Néhány szállodában arra is kihasználják a nem tervezett bezárást, hogy kisebb-nagyobb fejlesztéseket vigyenek véghez. A sikondai Ambient Hotel & AromaSpa szállodában például egy jelentős konferenciakapacitás-bővítés, valamint a wellness részleg felújítása van folyamatban, továbbá egy luxuslakosztály is kialakításra kerül, hogy idén nyárra az eddig megszokottaknál is magasabb színvonalú szolgáltatásokkal találkozhassanak a vendégek. A szegedi Art Hotelben is zajlanak munkálatok, itt egy executive szint kialakítása a cél, ami az üzleti és egyéni vendégekre egyaránt fókuszáló szálloda kínálatát színesíti tovább. A székesfehérvári Best Western Plus Lakeside Hotel azon szerencsés szállodák körébe tartozik, akik a járványügyi helyzet legsúlyosabb időszakaiban is nyitva tudtak tartani, mert a megszokottnál csekélyebb, de folyamatos kereslet jelentkezett az egyéni, üzleti céllal utazó vendégek részéről. Itt hamarosan étterembővítés indulhat, ami a reményeik szerint hamarosan újra induló rendezvénypiacon bővíti tovább a szálloda lehetőségeit. Mórahalmon, a Colosseum Hotelben sem telt tétlenül az elmúlt időszak, ahol vendégszempontból kevésbé látványos, de annál fontosabb fejlesztés keretében a klimatizálásáért felelős folyadékhűtő cseréje zajlik jelenleg.

 


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?
Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.