Új márka az Orbis portfoliójában

Az Adagio megjelenésével az Orbis bővíti márkaportfolióját, tovább diverzifikálja hálózatának fejlesztését és belép az apartman-szállodai piacra is, ami tovább gyorsítja a növekedését. 

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az Orbis tovább erősíti jelenlétét a régió stratégiai piacain, illetve nagy potenciállal rendelkező további piacokat is megcéloz. Csak a harmadik negyedévben 3 szálloda csatlakozott a hálózathoz (310 szobával) management és franchise szerződésekkel, belépve két új piacra: Szerbiába és Bosznia-Hercegovinába, illetve további 5 új szállodára vonatkozó megállapodás került aláírásra (610 szobával), melyek a következő években csatlakoznak a Csoporthoz.

A management és franchise megállapodások keretében nyílt szállodák, melyek az Orbis fejlesztési tervének stratégiai elemét képezik, a pénzügyi nyereség mellett egyéb előnyöket is jelentenek.

Az új szállodák, melyek csatlakoznak a Csoporthoz, megnövelik és megerősítik a márkák ismertségét, a hálózat-diverzifikációját, a hűségprogram kínálatát és a márkák reputációját. Ezáltal a hálózat franchise és management szállodák általi fejlesztése gazdagítja a vendégélményt.

Az Orbis emellett saját beruházásokkal is fejleszti hálózatát, nevezetesen 6 új szálloda esetében (906 szoba összesen), melyből 4 új építésű, 2 pedig meglévő felújítása. Összességében az Orbis jövőbeni fejlesztései rekord-magas, 42 új szállodát, több mint 5100 szobát jelentenek a következő 3 évben.

Mindemellett az Orbis pénzügyileg erős pozícióban van és továbbra is aktívan keresi az új növekedési lehetőségeket és feltérképezetlen piacokat. Az első számú európai apartman szállodai márka, az Adagio megjelenésével az Orbis bővíti márkaportfolióját, tovább diverzifikálja hálózatának fejlesztését és belép az apartman-szállodai piacra is, ami tovább gyorsítja a növekedését.


A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.
Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.
Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak

Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak 

A kastélyszállodások Tarcalon, az Andrássy Kúriában tartották éves közgyűlésüket április 15-én, hétfőn.
Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?
Díjeső a TRIBE budapesti tagjának

Díjeső a TRIBE budapesti tagjának  

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on.
Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe

Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe 

A nemzetközi tanácsadó cég elemzése szerint kiemelkedő évet zárt a globális hotelpiac.
Indul a Marriott saját képzési programja

Indul a Marriott saját képzési programja 

LevelUp! elnevezéssel innovatív képzés indul a vendéglátóipari szakemberhiány pótlására a Marriott cégcsoport kezdeményezésére.
Moderonak indult, Meleaként nyílt meg Sárvár új ötcsillagos, tóparti szálláshelye

Moderonak indult, Meleaként nyílt meg Sárvár új ötcsillagos, tóparti szálláshelye 

Amelyet egy meghívásnak köszönhetően mi is kipróbálhattunk.
KSH: a vendégéjszakák száma 19, a vendégeké 23 százalékkal nőtt 2023 februárjához képest

KSH: a vendégéjszakák száma 19, a vendégeké 23 százalékkal nőtt 2023 februárjához képest 

A belföldi vendégek által eltöltött éjszakák száma 14, a külföldi vendégéjszakáké 24 százalékkal emelkedett.
Sajátos akciót hirdetett a leégett hotel - saját vendégei építhetik újjá

Sajátos akciót hirdetett a leégett hotel - saját vendégei építhetik újjá 

Adománygyűjtő akciót hirdetett a visegrádi hotel vezetősége.

Interjú

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?
Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.