hirdetés
hirdetés

DMC-vé válik a Booking.com és a TripAdvisor?

Nem elképzelhetetlen, hogy idővel az egyes úti célokon elérhető szolgáltatásokkal bővítik repertoárjukat az online szállásfoglaló és -értékelő oldalak.

hirdetés

Az online szállásfoglaló és -értékelő oldalak – mint a Booking.com vagy az Expedia – a jövőben beléphetnek a desztinációkban elérhető egyéb szolgáltatások piacára is, így egyfajta DMC-vé (Destination Management Company - desztinációs menedzsmenttel foglalkozó szervezet) válhatnak – egyesek szerint ugyanis a jelenleg zajló mobilforradalom ezt indokolná.

Az ausztrál Macquarie Equities Research kutatócsoport munkatársa, Tom White elmondta: „Jó ötletnek tartom, hogy egy turista a TripAdvisor, a Booking.com vagy az Expedia mobilapplikációján keresztül csekkoljon be a hotelbe – kiváltva ezzel a recepción történő bejelentkezést –, igényeljen az elképzeléseinek jobban megfelelő szobát vagy rendeljen szobaszervizt a következő napra. Mindezt pár másodperc alatt, egyetlen alkalmazáson belül.”

White hozzátette, hogy nem lenne meglepődve, ha a jövőben nagy összeolvadások és felvásárlások történnének az online szállásfoglaló és -értékelő oldalak szolgáltatásbővülésének következtében.

Foglaljon asztalt vagy városnéző túrát!

Ezek az oldalak várhatóan tovább fognak terjeszkedni, és túl fognak lépni a desztinációkeresésen és szállásfoglaláson alapuló funkciójukon, hiszen napjaink mobiltrendje megköveteli, hogy mindent egy weboldalon vagy applikációban intézzünk, ráadásul minél gyorsabban. Így olyan, az úti célokon elérhető szolgáltatásokat is kínálnának, mint a túrákra és egyéb szabadidős tevékenységekre való jelentkezés vagy az éttermi asztalfoglalás.

A TripAdvisor elnöke és vezérigazgatója, Steve Kaufer egy korábbi interjúban felvázolta jövőbeli elképzeléseit, amelyben kitért arra is, hogy hogyan próbálják elérni, hogy a TripAdvisor az egész utazási ágazatot uralja többek között azáltal, hogy az egyes desztinációkban a vendégek házigazdájává avanzsáljon.

Lássuk be, ebben van ráció: White rámutat, hogy a TripAdvisor mobiloldala és applikációi havi 108 millió egyedi látogatót vonzanak, 2 millió éttermet és mintegy 400.000 attrakciót értékeltek már, ezen kívül a cég mobilalkalmazásaiban számos online és offline városnéző túrát is kínál.

A Priceline pedig – amely többek között szállásfoglalással, hajóutakkal és autóbérléssel is foglalkozik – marketingvezető-helyettese elmondása szerint mobileszközökön elérhetővé fogja tenni a szállodába történő becsekkolást és a saját felületükön való fizetést.

(forrás: Skift)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Kiadónk társoldalai