hirdetés
hirdetés

Vendégszerző megoldások az Everguesttől

A szállodák nagy része már kinyitott, újra fogadhatnak vendégeket, azonban még mindig vannak olyanok, akik csak most készülnek a vendégek rohamára. A már kinyitott és az újranyitásra még csak most készülő szállodáknak 4. hullám garanciával és 360 fokos integrált vendégszerző stratégiával kínál bevételmaximalizáló megoldásokat az Everguest, most ingyenes konzultációval!

(X)

hirdetés

Az újranyitás első heteiben könnyen szembesülhet azzal a szálloda, hogy

● még hiányzik a feladatok ellátáshoz szükséges kellő munkaerő

● az újranyitás miatt felgyülemlett kötelezettségek miatt túlterhelődnek más feladatkörökkel a kollégák

● nem egységes a szálloda online megjelenése a különböző felületeken

● vagy nem sikerül maximalizálni a bevételeket.

A bevételek maximalizálásának egyik kulcsa a dinamikus árazás, mely hatékonyabbá teszi a szálláshely részvételét a piacon, ugyanis segítségével a potenciális vendégek könnyebben találják meg a számukra legmegfelelőbb árat, foglalási feltételt, szobakategóriát és kiegészítő szolgáltatásokat.



Milyen előnyei származhatnak a szállodának a dinamikus árazásból?

● magasabb áron tudja kiaknázni a magasabb keresletet

● versenyelőnybe tud kerülni a piacon a versenytársaihoz képest

● reagálni tud a piac változásaira

● azonos foglaltság mellett, magasabb átlagárat realizálva növelheti bevételeit.

A dinamikus árazás és a revenue menedzsment hatékony használata azonban csak egy része az integrált vendégszerző stratégiának. Az Everguest segítségével a szállodák a szállásválasztási folyamat minden befolyásoló tényezőjét maximálisan kiaknázhatják, így:

● akár 48 órán belül professzionális vendégszerző marketing kampányokat indíthatnak és hírleveleket küldhetnek

● optimalizálhatják online megjelenésüket mind az OTA, mind pedig a social media felületeken

● gyors helyzetelemzést kaphatnak a vendégek elégedettségéről

● akciótervet kaphatnak értékesítési és árazási rendszereik optimalizálásához.


A lehető legszemélyreszabottabb megoldás megtalálását az Everguest most ingyenes konzultációval segíti, ráadásul az újranyitásra még csak most készülő szállodáknak 90 napos fizetési engedményt tesznek, ezzel is megkönnyítve az első hónapok terheivel járó időszakot.



Az Everguest ingyenes konzultációjára itt lehet jelentkezni!

hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0.0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Pályázzon és nyerjen!

Meghosszabbított jelentkezési határidő: szeptember 30.!
Legyen részese Magyarország nemzetközi szinten is elismert szálloda- és vendéglátóipari designversenyének, a Klasszis TopDesign 2022-nek, ahol egyedül az számít, mennyire szép, különleges és egyedi az a kisebb-nagyobb szálláshely, vendéglátóegység, irodai vendéglátóhely, borászat, pincészet vagy a Horeca-szegmenst megcélzó digitális platform, innováció vagy más beszállítói termék, amely az Ön tulajdonában van vagy Ön üzemelteti. További információ és a pályázat beadása
: ITT

hirdetés
hirdetés