hirdetés
hirdetés

Varun Sharma, Alice Cooper, a White Lies és a közös nevező

Egy öreg rocker, egy minimalista alternatív zenekar és az Inside Luxury Travel műsorvezetője egyaránt Budapestet, illetve Magyarországot népszerűsíti a képernyőkön világszerte.

hirdetés

Varun Sharma háromszor járt hazánkban az idén. Első ízben sorozatának forgatását készítette elő, másodszor áprilisban a forgatáson járt nálunk, a napokban pedig az elkészült 49 perces filmet mutatta be szűk szakmai közönség előtt.

Varun Sharma Budapesten
Varun Sharma Budapesten

A Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapestben tartott vetítés előtt Sharma elmondta, hogy igazán kellemes meglepetések érték Magyarországon. Egyébként 4-5 éve tervezték már a magyarországi forgatást, amelyhez legalább két, luxuslétesítményre volt szükségük. A Gresham palota mellett a kutas-kozmapusztai Hertelendy kastélyszállóban találták meg azt, amit kerestek.

Sharma a fővárosi luxushotelről így nyilatkozott: „Építészetileg a kedvenc szállodám, és a leginkább kedves városi hoteljeim közé tartozik”.

A Somogy megye birtokon kellemes meglepetések érték a műsorvezetőt: különösen a sportlehetőségek kínálata nyűgözte le.

Mint elmondta, annyi érdekes látnivalóval találkozott nálunk, hogy abból egy négyórás műsor is kitelt volna. Decemberben azonban egy 49 perces filmet fognak vetíteni a Travel Channelen, mégpedig 40 alkalommal, benne a két szálloda alapos bemutatásával, a pécsi kesztyűgyárral, a villányi Sauska-pincészettel és egy jó húsz perces budapesti városnézéssel. Sharma a filmben lovagol, megmártózik a kutasi termáltóban és a Széchenyi fürdőben, Kutason megkóstolja Stefan Gebhardt kreációit, együtt főz csirkepaprikást galuskával a Gresham séfjével, Simone Cereával.

A film forgatásában közreműködött a Malév, a Budapesti Turisztikai Desztinációs Marketing Nonprofit kft. és a Magyar Turizmus Zrt.

A nemzeti marketingszervezet vezérigazgatója, Horváth Gergely a rendezvényen elmondta, hogy 60 millió dollár értékű nyilvánosságot kap hazánk a film révén, amelyet világszerte 500 millió háztartásban láthatnak majd.

Érdekesség, hogy Középkelet-Európában csak Csehországban és nálunk forgatott eddig a stáb.

Sharma azt tervezi egyébként, hogy hamarosan visszatér Magyarországra, és a magyar gasztronómiáról és a borokról készít műsort.

Alice Cooper szintén Budapestet népszerűsíti az amerikai Fox televíziós csatornán. Elmondja, hogy a felesége szerint Budapest romantikusabb város, mint Párizs és nincs romantikusabb dolog a világon, mint egy éjszakai hajós városnézés a Dunán. Élvezettel beszél a gulyáslevesről is.

Az összeállításban megjelenő budapesti képeket a Magyar Turizmus Zrt. New York-i képviselete biztosította a műsor számára. A Fox News 90 millió háztartásban érhető el.

A White Lies zenekar is hozzájárul hazánk népszerűsítéséhez. A trió az idei Sziget fesztivál főzenekara volt, augusztus 14-én utolsóként lépett a nagyszínpadra. A csapat nagyon sikeresnek értékelte a koncertet, ennek köszönhető, hogy a The Power & The Glory című dal klipjében a Szigeten készült felvételek láthatóak.

hirdetés
Olvasói vélemény: 0.0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Pályázzon és nyerjen!

Meghosszabbított jelentkezési határidő: szeptember 30.!
Legyen részese Magyarország nemzetközi szinten is elismert szálloda- és vendéglátóipari designversenyének, a Klasszis TopDesign 2022-nek, ahol egyedül az számít, mennyire szép, különleges és egyedi az a kisebb-nagyobb szálláshely, vendéglátóegység, irodai vendéglátóhely, borászat, pincészet vagy a Horeca-szegmenst megcélzó digitális platform, innováció vagy más beszállítói termék, amely az Ön tulajdonában van vagy Ön üzemelteti. További információ és a pályázat beadása
: ITT

hirdetés
hirdetés

Megjelent a Pont itt Magazin!

Friss lapszámunk fókuszában a szezonnyitás és a fenntarthatóság áll.

Találkozzunk a Facebookon!

Partnerünk